Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bremselys

Startet av Dag K, mandag 24. juni 2019, klokken 22:03

« forrige - neste »

Dag K

Hentet ut min M3 i dag. Stort sett feilfri ved gjennomgang, noen små ting på lakken.

Noe jeg ikke testet, men oppdaget etter å ha kommet hjem var at høyre bremselys ikke lyser. Er det slik at jeg må inn på SC for å få dette fikset, eller er det en enkel sak å gjøre selv? Håndboka til bilen nevner ikke bremselys i det hele tatt...

jpg

Hos meg lyser ikke venstre ryggelys. Må vel bare ringe evt stikke innom SC for å gi beskjed antar jeg...
2019 Tesla Model 3 LR AWD HF FSD

Torair

Det enkleste er å kontakte Tesla via appen. I mange tilfeller så kommer Tesla Mobile service hjem til deg og fikser ting og tang.

Tesla ønsker forøvrig at all kommunikasjon skal gå via appen, her svarer de også raskere  :)

Dag K

Sitat fra: RogerTM3 på mandag 24. juni 2019, klokken 22:35
Det enkleste er å kontakte Tesla via appen. I mange tilfeller så kommer Tesla Mobile service hjem til deg og fikser ting og tang.

Tesla ønsker forøvrig at all kommunikasjon skal gå via appen, her svarer de også raskere  :)

Da forsøker jeg å gå via appen, takk!

Trultefan

Sitat fra: jpg på mandag 24. juni 2019, klokken 22:32
Hos meg lyser ikke venstre ryggelys. Må vel bare ringe evt stikke innom SC for å gi beskjed antar jeg...

Det finnes ikke noe venstre ryggelys. Det er tåkelys på venstre side
Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

espenfjo

Sitat fra: Dag K på mandag 24. juni 2019, klokken 22:03
Hentet ut min M3 i dag. Stort sett feilfri ved gjennomgang, noen små ting på lakken.

Noe jeg ikke testet, men oppdaget etter å ha kommet hjem var at høyre bremselys ikke lyser. Er det slik at jeg må inn på SC for å få dette fikset, eller er det en enkel sak å gjøre selv? Håndboka til bilen nevner ikke bremselys i det hele tatt...

Samme (og eneste) problem som jeg hadde. Fikk time for å fikse en uke etter at jeg ringte de (mens man enda kunne gjøre sånt). Tror de byttet baklyset.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA