Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For de som fikk levert i mars og bestilte EAP. Har noen fått HW3?

Startet av Olings, mandag 24. juni 2019, klokken 11:50

« forrige - neste »

GreenEyez

Inne i appen min under Oppgraderinger står det «Fremtidig selvkjørende». Er det det samme som at jeg har FSD (og derved kvalifiserer til HW3-bytte)?

Og, i tweeten det ble lenket til lenger opp her, skrev Musk at oppgraderingen blir tilgjengelig for «anyone who bought FSD».  Regnes vi med den sms-oppgraderte EAP'en å omfattes av denne kategorien?
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

pekle

Sitat fra: GreenEyez på onsdag 17. februar 2021, klokken 12:38
Inne i appen min under Oppgraderinger står det «Fremtidig selvkjørende». Er det det samme som at jeg har FSD (og derved kvalifiserer til HW3-bytte)?
Står det under "Kvalifisert" eller "Kjøpt"? Hos meg står det under "Kjøpt", det vil si at jeg får HW3/FSD (kommer til å kombinere oppgradering og 2-års service i løpet av våren)

Men du kan se det i bilen i lista over egenskaper også.

Elmo

Sitat fra: GreenEyez på onsdag 17. februar 2021, klokken 12:38
Inne i appen min under Oppgraderinger står det «Fremtidig selvkjørende». Er det det samme som at jeg har FSD (og derved kvalifiserer til HW3-bytte)?
Det som står i APPen under Oppgraderinger er ting du KAN kjøpe. Altså ting du IKKE har.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

GreenEyez

Står under «Kjøpt». Og når jeg ligger meg inn på pc'n så står det Fullstendig Selvkjørende Egenskaper. Så regner med at også jeg kan senke skuldrene (om jeg hadde vært i Norge fortsatt).

Ble sms-oppgraderingen fra EAP til FSD gjennomført globalt (i mitt tilfelle: i Danmark) også?

Er svaret ja, så kan jeg sikkert senke skuldrene.
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Handyman

Sitat fra: GreenEyez på onsdag 17. februar 2021, klokken 13:02
Står under «Kjøpt». Og når jeg ligger meg inn på pc'n så står det Fullstendig Selvkjørende Egenskaper. Så regner med at også jeg kan senke skuldrene (om jeg hadde vært i Norge fortsatt).

Ble sms-oppgraderingen fra EAP til FSD gjennomført globalt (i mitt tilfelle: i Danmark) også?

Er svaret ja, så kan jeg sikkert senke skuldrene.
Sjekk hva som står på Teslakontoen din og ikke i appen.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Elmo

Sitat fra: GreenEyez på onsdag 17. februar 2021, klokken 13:02
Og når jeg ligger meg inn på pc'n så står det Fullstendig Selvkjørende Egenskaper. Så regner med at også jeg kan senke skuldrene (om jeg hadde vært i Norge fortsatt).

Ja
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

jorgror

Sitat fra: GreenEyez på onsdag 17. februar 2021, klokken 13:02
Står under «Kjøpt». Og når jeg ligger meg inn på pc'n så står det Fullstendig Selvkjørende Egenskaper. Så regner med at også jeg kan senke skuldrene (om jeg hadde vært i Norge fortsatt).

Ble sms-oppgraderingen fra EAP til FSD gjennomført globalt (i mitt tilfelle: i Danmark) også?

Er svaret ja, så kan jeg sikkert senke skuldrene.
Så lenge det står Fullverdig Selvkjørende Egenskaper og bilen har feil hardware (HW2.5) så bør det være enkelt å få oppgradert. Om du har blitt oppgradert til FSD pga goodwill eller kjøpt oppgraderingen gjennom appen bør ikke ha noe å si. Bilen ligger inne i systemet til Tesla med et tilvalg som krever oppgradering av Hardware, og derfor skal du få det.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

GreenEyez

Jeg har bestilt ny time for utbedring av knirk i forstillingen. La nå også inn igjen at jeg ønsker oppgradering til FSD-computer. Får se om det skjer noe her i DK.
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

pekle

Fikk oppgradering forrige uke. Bestilte det i appen sammen med to-års service. Bilen var inne halvannen dag.

GreenEyez

De har akseptert forespørselen min om FSD-computer i Kastrup. Gleder meg til om et par uker!
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

remis

Har ikke alle 2021 modeller nå HW3.0? selv om man kun har standard Autopilot? Leverer vel ikke gammelt HW2.5?

HKS

Sitat fra: remis på torsdag 27. mai 2021, klokken 19:05
Har ikke alle 2021 modeller nå HW3.0? selv om man kun har standard Autopilot? Leverer vel ikke gammelt HW2.5?
Alle biler har HW3.0 nå. Denne tråden omhandler biler levert i 2019.
Tesla Model 3 Long Range

GreenEyez

Da ble jeg oppgradert til FSD-computer idag! Deilig å endelig kunne se trafikklys, stopplinjer, stolper, søppelkasser og sist men ikke minst fartsskilt på skjermen!
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

mr.rs4

Sitat fra: HKS på fredag 28. mai 2021, klokken 09:32
Sitat fra: remis på torsdag 27. mai 2021, klokken 19:05
Har ikke alle 2021 modeller nå HW3.0? selv om man kun har standard Autopilot? Leverer vel ikke gammelt HW2.5?
Alle biler har HW3.0 nå. Denne tråden omhandler biler levert i 2019.
Så biler ifra 2020 og senere SKAL ha HW3.0?
Jeg ser etter å kjøpe meg en TM3 2020/2021, greit å vite hva den SKAL ha da 😁
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

alibaba

HW3 kom vel rundt Juni 2019. Min forige 3P fra Juni 2019 hadde HW3. Så alle 2020 har ivertfall 3
TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA