Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Opprettelse av "Teslakonto" feiler. Hva gjør jeg galt?

Startet av morrun, mandag 24. juni 2019, klokken 11:01

« forrige - neste »

morrun

Hei.
Etter nitidige gjentatte forsøk, har jeg fortsatt ikke lykkes å opprette en teslakonto. Får feilmelding på ALLE punkter:
"First name can't be blank

Last name can't be blank

Email can't be blank

Email is not a valid email

Password can't be blank

Password must be at least 8 characters

Password must contain one letter and one number

Password confirm can't be blank"

Det er nært forestående å bestille en bil, og tenkte det var hensiktsmessig å opprette konto først. Noen som kan fortelle meg hvorfor det skal være så #%&@ vanskelig? Har forsøkt både på norsk og amerikansk og er temmelig sikker på at jeg har valgt passord som imøtekommer kravet.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

Kim-

Får samme feilmelding hvis jeg prøver med automatisk innfylling av feltene. Så en video på youtube der det var en som ble anbefalt å bruke firefox
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

turfsurf

Hvis det er automatisk innfylling, gå i hvert felt og skriv en bokstav på nytt. Mange steder som har dette.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

morrun

Takk for tips. Det gikk til slutt, fra jobb-pc`en. Likevel er ikke problemene over. På min konto ligger det både en S, en X og en "powerwall" tilsynelatende klar for bestilling, men det skal jeg ikke ha. Jeg skal bestille en modell 3 med hengerfeste og vinterhjul. Når jeg fra innlogget "tilstand" prøver å trykke på fanen modell 3 øverst, i håp om å komme til bestilling; da får nettlesern både hjemme og på jobb fnatt. Står bare og "spinner".
Skal man kjøpe seg en slik doning, må man tilsynelatende gjøre det fra ikke-innlogget tilstand eller?

Videre ser jeg at det ligger fire Inventory-biler med hengerfeste til salgs. En mørkegrå en med svart interiør er attraktiv, men der står ikke autopilot på utstyrslista. Jeg trodde ikke det var mulig jeg, å kjøpe modell 3 LR AWD med tilhengerfeste UTEN autopilot. Autopilot har jo vært standard siden FØR tilhengerfeste ble tilgjengelig?! Skjønn det den som kan! Gjør noen av dere?

Trykker man "kjøp" der, uten å være innlogga, skjer det tilsynelatende ikkeno`. Logger jeg meg inn først; ja da kommer jeg jo ikke inn på siden med Inventory-biler. Fult forvirra nå.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA