Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvis Tesla var en restaurant – ville noen giddet å spise der?

Startet av Motorwatt, søndag 23. juni 2019, klokken 13:35

« forrige - neste »

Motorwatt

Sitat fra: Ellemelle på søndag 23. juni 2019, klokken 22:07
Men la oss slutte denne diskusjonen nå. Dette var tydeligvis midt i blinken for din humoristiske smak, det var det ikke hos meg.
Enig. Det er faktisk lite som kommer opp mot det å være enige om å være uenige :D. Ha en fin kveld!
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

SurSnasen

Sitat fra: Ellemelle på søndag 23. juni 2019, klokken 14:00
Men jeg forstår "journalisten" veldig godt. Tesla er vel det eneste bilmerket som ikke kjøper annonseplass hos Aller-gruppen. Don't bite the hand that feed you.

Noen tar seg tydeligvis mer nær av artikkelen enn andre...

Om Tesla var en restaurant så hadde jeg faktisk forlatt den for lengst, uten å ha fått maten på bordet.
Min Model 3 utleveres (omsider!) på onsdag. Da etter totalt fire datobytter siden de ansatte som setter opp utleveringstidene tydeligvis ikke leser kommentarer som er lagt inn om tider det IKKE går å sette opp utlevering. Totalt to-sifret (og ikke altfor langt unna tre-sifret) antall telefoner til Tesla for å få koordinert og byttet tid. 95% av disse oppringingene ble avsluttet FØR jeg fikk kontakt med en Tesla-ansatt. Et to-sifret antall mailer (også det med god margin) til diverse Tesla-adresser uten respons.

Men Tesla er ikke noen ordinær restaurant. Det er bildrømmen som jeg omsider skal realisere. Mange kameler svelges mtp karosseriform og design, og funksjoner, men pytt, man lever bare en gang. Så jeg har IKKE forlatt denne restauranten. Får bare håpe de ikke skuffer på utleveringen. For kommer maten på denne luksusrestauranten med tørt kjøtt, og slapp dandering, så reiser jeg meg opp og går.

Bra artikkel, får (dessverre) frem problemene som Tesla bør fikse innen ganske kort tid.

Men det finnes jo alltids de som ville vært strålende fornøyd med å få servert en halvslapp McDonalds cheeseburger på Statholdergaarden...

Ellemelle

Og i likhet med journalisten har heller ikke du Tesla. Men ekspert er du.

arthur

Blir man automatisk ekspert hvis man eier en (en eneste) Tesla? Tror heller man blir ekspert ved å lese om bilmerket her på forumet og da er det jo ikke så helt vanskelig å trekke noen enkle konklusjoner.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

SurSnasen

Sitat fra: Ellemelle på mandag 24. juni 2019, klokken 23:59
Og i likhet med journalisten har heller ikke du Tesla. Men ekspert er du.

Når i all verden sa jeg at jeg var ekspert? Beklager at jeg dro frem min virkelige erfaring med Tesla fra siste tiden. Jeg burde heller lyve og si at jeg kom gjennom til kundeservice på første forsøk, med svar etter tre sekunder. Blir det bedre?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA