Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

10% reduksjon på 85kWh-batteriet...

Startet av Cato76, fredag 21. juni 2019, klokken 15:25

« forrige - neste »

magnussen01

Mye gode innspill her.
Slik jeg ser det så bør det være mulig å komme i kontakt med en av de 30 for å ta en prat. Dersom noen skulle være til stede her inne så er de naturligvis velkommen til å ta kontakt med meg på pm her inne.
Opprettet for ordens skyld en gruppe på fb nå som heter "Berørt av begrensning på batteri og lading - Norge"
Bare å melde seg inn der, så ser vi hvordan det utvikler seg. Da har i alle fall berørte som ønsker å delta i en eventuell runde to noen å sparre med.

emurof

Sitat fra: Jalla på lørdag 22. mai 2021, klokken 14:16Med andre ord - alle bør holde seg langt unna bilklager.no.

Ja, det er mye bedre å organisere noe som ikke er svindel og kun suger penger av folk uten at man får noe tilbake.

Egentlig burde TOCN stått i front her.

MeTesla

"Berørt av begrensning på batteri og lading - Norge" finner ikke jeg på fb. Men om alle andre gjør det så er det jeg som kløner...

magnussen01

Liten trykkfeil - beklager. Nå skal man finne den under Berørt av begrensning på batteri og lading - Norge.
Dette blir jo bare et forsøk for å se hvor mange man faktisk får med. Jeg tror neppe jeg har kompetanse til å være primus motor dersom runde to går igang, men et sted må man uansett begynne.

MeTesla

Sitat fra: magnussen01 på søndag 30. mai 2021, klokken 18:24
Liten trykkfeil - beklager. Nå skal man finne den under Berørt av begrensning på batteri og lading - Norge.
Dette blir jo bare et forsøk for å se hvor mange man faktisk får med. Jeg tror neppe jeg har kompetanse til å være primus motor dersom runde to går igang, men et sted må man uansett begynne.

Jeg finner alle mulige andre grupper men ikke denne. Er den en undergruppe? Har andre funnet den?

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

MeTesla

Sitat fra: BMW850 på mandag 31. mai 2021, klokken 09:57
Nei

"Nei" i betydning "det er ikke en undergruppe" eller "nei jeg har heller ikke funnet den"?

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

BMW850

Sitat fra: MeTesla på mandag 31. mai 2021, klokken 10:12
Sitat fra: BMW850 på mandag 31. mai 2021, klokken 09:57
Nei

"Nei" i betydning "det er ikke en undergruppe" eller "nei jeg har heller ikke funnet den"?
Du spurte om andre har funnet den og jeg svarte «nei»


Sent from my iPhone using Tapatalk
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

magnussen01


MeTesla

Nå ligger jeg der som "pending invite approval"

BMW850

Da har jeg lagt meg til. Ikke ett ord om at dette dreier seg om Tesla. Kanskje det er like greit å legge til slik at gruppen er lettere å finne🙂
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Simen1

Jeg skulle gjerne vært, men nå er jo facebook noe jeg boikotter så da så .. :(
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

magnussen01

Sitat fra: BMW850 på mandag 31. mai 2021, klokken 16:57
Da har jeg lagt meg til. Ikke ett ord om at dette dreier seg om Tesla. Kanskje det er like greit å legge til slik at gruppen er lettere å finne🙂
Jeg var usikker på akkurat dette når jeg opprettet gruppen. Skulle det være en gruppe for de som er villige til å bli med i en runde to (og som da mest sannsynlig leser denne forum-tråden), eller skal den være for alle som er interessert i emnet? Jeg har ingen problemer med å endre gruppenavnet bare så det er sagt.

samotholt

Sitat fra: Simen1 på mandag 31. mai 2021, klokken 16:59
Jeg skulle gjerne vært, men nå er jo facebook noe jeg boikotter så da så .. :(
Samme her. Unner for all del Tesla ris i denne saken, men å gå via FB er uaktuelt.
Polestar 2, S85D, A8 3.0 Tdi,

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA