Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kia UVO Europe

Startet av PG79, torsdag 20. juni 2019, klokken 18:44

« forrige - neste »

PG79

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kia.uvo.eu

Da er appen tilgjengelig på Google Play iallefall.

Sakset fra Google Play:
SitatUVO-appen har blitt utviklet for å fungere sammen med en Kia utstyrt med UVO Connect. Takket være denne appen, får du mulighet til å benytte deg av fjernstyring av tjenester som for eksempel:

1. Fjernstyring av kjøretøyets funksjoner (kun for elbil)
- Angi ønsket temperatur i kjøretøyet og aktiver klimaanlegget, eller fjernstyr ladeinnstillingene fra appen.

2. Kjøretøyets status
- Gir et overblikk over nøkkelfunksjoner i kjøretøyet, som for eksempel dørlåser, tenningen, batteri- og ladenivå og månedlig kjøretøystatus som viser din bruk av bilen.

3. Send destinasjon
- Gir deg mulighet til å planlegge ruten og sende den til navigasjonssystemet.

4. Finn Bilen Min
- Ha kontroll på din Kia, og husk hvor du parkerte bilen din, takket være Finn Bilen Min.

5. Varsler
- Du vil få beskjed hver gang et varsel er utløst, og du vil bli tilsendt status for bilen din.

6. Mine Reiser
- Gir en oppsummering av dine tidligere reiser, inkludert gjennomsnittshastighet, tilbakelagt distanse og kjøretid.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA