Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model 3 pickup

Startet av André H Solberg, tirsdag 18. juni 2019, klokken 22:21

« forrige - neste »

Vhagar

Simone er RÅ. Den er nok bedre bygd enn hva Tesla kommer til å gjøre med sin.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

André H Solberg

Ja det er hun, Men som du ser ble ikke bilen helt ferdig før dem skulle spille inn "reklamefilm"
Kunne med fordel gjort bilen ferdig før den vises frem :)
2017 Leaf 24kWh
Reservert ID.3 1ST

Vhagar

Tror presset om å gjøre bilen "ferdig" mer hviler på Tesla for alle deres biler enn på Simone for hennes "drømmebil".
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

Counterpointer

Tøff jente Men dritstygg bil.

Rivian og Atlis er mye bedre forslag til hvordan en pickup skal se ut.

Vhagar

Nå var det vel heller ingen konkurranse om å designe noen prisvinnende pickup heller. Bare et morsomt prosjekt for å se om de klarte å bygge noe som hun ønsket seg.

Rivian sin front ser jo ut som noe hentet fra en 3åring i barnehagen hva gjelder design. Atlis sin ser i det minst litt bedre ut.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

geear

Lyktene/grillen på Rivian sin ser helt latterlig ut. Klarer det ikke...

Men Model 3 "pickupen" parkerer nok mer i samme klasse som Holden Ute, eller Ranchero og El Camino for de som husker slikt.. ;)

Counterpointer

Her tror jeg dere gutta sliter med det samme fenomenet som gjør at bilbransjen på død og liv skal ha grill på elbiler. Rivian har en annerledes design enn vi er vant til.
Men dere har selvfølgelig lov å ikke like den.

Må si at enn så lenge har jeg ikke sett noe forslag til Tesla pickup som ser bra ut. Og da tar jeg med alle renderinger og tegninger som er publisert. Men denne Model 3 varianten var ubalansert på alle måter.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA