Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Aldri mer Tesla

Startet av Mippen, mandag 17. juni 2019, klokken 16:14

« forrige - neste »

DagfinnN

#375
Sitat fra: Mippen på tirsdag 13. august 2019, klokken 16:20
Godt å bli ferdig med saken. Jeg håper Tesla behandler andre kunder bedre enn jeg har blitt. Selv om jeg er ferdig med saken min kommer jeg til å følge med hva som skjer videre med andre kunder. Selv om jeg ikke er på godfot med Tesla om dagen liker jeg bilene deres - tro det eller ei. Dessverre viser Tesla at jeg ikke kan stole på de, og da stoler jeg ikke lenger på produktet. Jeg har hatt Model S også. Det er slitsomt å renne ned service senteret hver måned når det dukker opp nye ting. Det er for eksempel irriterende å komme til time også har de ikke delen lenger, også må du vente i 2-3 måneder til. Eller at de vare fikser noe og ikke alt. Trodde de hadde skjerpet seg med TM3, men nei...
Hold deg for god til å fortsatte nedsnakke Tesla nå. Jeg har for lenge siden skjønt ditt syn. Du skal selvsagt får ha din mening, men det er ikke lenger nødvendig å skrive om det her hele tiden. Det er snart ikke annet å lese en nedsnakking. Noen ganger er det fortjent - andre ganger ikke.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Mippen

Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 13. august 2019, klokken 17:11
Sitat fra: Mippen på tirsdag 13. august 2019, klokken 16:20
Godt å bli ferdig med saken. Jeg håper Tesla behandler andre kunder bedre enn jeg har blitt. Selv om jeg er ferdig med saken min kommer jeg til å følge med hva som skjer videre med andre kunder. Selv om jeg ikke er på godfot med Tesla om dagen liker jeg bilene deres - tro det eller ei. Dessverre viser Tesla at jeg ikke kan stole på de, og da stoler jeg ikke lenger på produktet. Jeg har hatt Model S også. Det er slitsomt å renne ned service senteret hver måned når det dukker opp nye ting. Det er for eksempel irriterende å komme til time også har de ikke delen lenger, også må du vente i 2-3 måneder til. Eller at de vare fikser noe og ikke alt. Trodde de hadde skjerpet seg med TM3, men nei...

Hold deg for god til å fortsatte nedsnakke Tesla nå. Jeg har for lenge siden skjønt ditt syn. Du skal selvsagt får ha din mening, men det er ikke lenger nødvendig å skrive om det her hele tiden. Det er snart ikke annet å lese en nedsnakking. Noen ganger er det fortjent - andre ganger ikke.

Det er fortjent når de ikke behandler kundene sine skikkelig. Tesla blir ikke bedre av at folk holder munn.
Fremtiden er elektrisk.

Motorwatt

376 svar, og 21.811 visninger til nå. Tror du har fått fram poenget ditt nå.  :police:
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA