Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

fotoboksvarsler og innvendig illumination?

Startet av Bjoris, søndag 16. juni 2019, klokken 00:04

« forrige - neste »

Bjoris

Disse to tingene finner jeg ikke på vår ENiro, er jeg dårlig å lete eller mangler dette på norske? Så gjennom videoen til KiaBjørn som gikk gjennom menyene...

trykkertor

#1
Fotoboks ser ut til å være nederst på en meny under "Navigation setting".
Bildet snuppet fra norske facebook-gruppen. Se nederste alternativ.


Bjoris

Takker, da må jeg ned å sjekke. Dette med ambient lys (?) kanskje det bare er på de med soltak? Mangler iallefall i vår

Cral

Innvendig lys - er ikke en del av FE pakken. Så det er vel kun import biler som har det foreløpig
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

Bjoris

Sitat fra: Cral på søndag 16. juni 2019, klokken 19:47
Innvendig lys - er ikke en del av FE pakken. Så det er vel kun import biler som har det foreløpig

Ok, dumt de ikke tok med det på FE da det kunne gjort seg med litt mer lys innvendig, men, men...

ProsjektX

Du må være tilkoblet WiFi for å slå på og bruke fotoboksvarsling
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

geear

Hvorfor..?

De flytter seg ikke spesielt ofte, så burde kunne ligge som punkt i kartdata..

Bjoris

Sitat fra: ProsjektX på mandag 17. juni 2019, klokken 11:05
Du må være tilkoblet WiFi for å slå på og bruke fotoboksvarsling

Ok, nettopp, da skjønner jeg mer for det var vanskelig å finne uten;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA