Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tidligleverte TM3 med AP har fått EAP

Startet av PetterTM3P, lørdag 15. juni 2019, klokken 15:19

« forrige - neste »

PetterTM3P

Jeg bestilte bil med AP og ble oppgradert til FSD. Avbestilte FSD og sparte 42.000kr. Fikk da vanlig AP, og har hatt det en stund, men fikk tidligere i uken både Summon, NOA og Autopark. Noen fler?


Macobat

Do you guys who got lucky and have got upgraded to EAP still have the possibility to purchase FSD in the "shop" when you login to your Tesla account? Or has that also been removed? If it is still available to purchase, what is the price?

Thanks in advance! (and please answer in Norwegian, I understand 100%) :)

Toalmar

Sitat fra: Macobat på lørdag 15. juni 2019, klokken 21:56
Do you guys who got lucky and have got upgraded to EAP still have the possibility to purchase FSD in the "shop" when you login to your Tesla account? Or has that also been removed? If it is still available to purchase, what is the price?

Thanks in advance! (and please answer in Norwegian, I understand 100%) :)
Valget om å kjøpe oppgradering på min side er borte
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Toalmar

Fikk også dette tidligere denne uken, men er i tvil om vi har fått det eller om det bare er en gratis prøveperiode. Vil tro det siste.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Krizz

Sitat fra: Macobat på lørdag 15. juni 2019, klokken 21:56
Do you guys who got lucky and have got upgraded to EAP still have the possibility to purchase FSD in the "shop" when you login to your Tesla account? Or has that also been removed? If it is still available to purchase, what is the price?

Thanks in advance! (and please answer in Norwegian, I understand 100%) :)

gone

GreenEyez

Jeg betalte 42000 kr for EAP, fikk melding om oppgradering til FSD, og har NoA, Summon og Autopark.

Hva har jeg fått for de 42000 kr jeg betalte vs. hva dere har fått uten å betale?


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

las^se

Sitat fra: GreenEyez på søndag 16. juni 2019, klokken 02:27
Jeg betalte 42000 kr for EAP, fikk melding om oppgradering til FSD, og har NoA, Summon og Autopark.

Hva har jeg fått for de 42000 kr jeg betalte vs. hva dere har fått uten å betale?


Sent from my iPhone using Tapatalk

- FSD, når det kommer.
- Advanced summon, og andre kommende funksjoner.
- Oppgradering til HW3.

At jeg har fått gamle EAP gratis tar jeg med en stor klype salt. Tror nok dette er midlertidig. Tesla driver nok litt markedsføring, og vi vil tidsnok bli justert tilbake til AP.
VW e-up! -14

TeslaJan

Tror Tesla roter litt om dagen med FSD da min blir har det men den forsvant for et par dager siden. Fått vite at det må installeres på nytt.

bakskj

Ble oppringt av Tesla denne uken om at bilen min var med i ett pilotprosjekt. Hadde ikke tid til å spørre så mye om hva det innebar men de ville veldig gjerne ha bilen min inn på en sjekk ifbm pilotprosjektet så vi satte opp en time i Juli. Kanskje at vi har fått disse features midlertidig har noe med det å gjøre?
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

Hmk100

Hva betyr det at valget fsd er borte fra shop?
Kan tesla ha rullet ut en prøvesmak?
Synes det er merkelig, da EAP vel ikke er et valg lenger.
For det vi har fått er vel gamle EAP, ikke fsd
Kanskje tesla har noen funksjoner «til overs»,som de like gjerne kan gi ut gratis.

PetterTM3P

Det er så få som har bestilt med FSD så Tesla får ikke inn nok data. Når flere bruker feks NOA nå så får de trolig inn mye mer data, noe som er gull verdt for Tesla.

bakskj

#12
Er dette noe du har fått vite fra Tesla eller synser du nå PetterTM3P ? Hadde jo vært kult om dette faktisk ble permanent, liker at man ikke trenger slå av autostyringen ved filskifte lenger. Ellers syntes jeg summon og noa fungerer overraskende dårlig, innbilte meg av en eller annen grunn at det skulle være verdt pengene for de som har betalt for dette.
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

PetterTM3P

Sitat fra: bakskj på onsdag 19. juni 2019, klokken 10:51
Er dette noe du har fått vite fra Tesla eller synser du nå PetterTM3P ? Hadde jo vært kult om dette faktisk ble permanent, liker at man ikke trenger slå av autostyringen ved filskifte lenger. Ellers syntes jeg summon og noa fungerer overraskende dårlig, innbilte meg av en eller annen grunn at det skulle være verdt pengene for de som har betalt for dette.

Dette er vill synsing fra min side!

jig

Har også EAP, og nå er oppgradering til FSD borte.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA