Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bruke handsfree

Startet av nilsos, fredag 04. oktober 2019, klokken 10:15

« forrige - neste »

nilsos

Hei. Noen som kan fortelle hvordan jeg kan bruke handsfree til å ringe når jeg kjører? Det er behov en sjelden gang, og da er det fint å slippe og kjøre inn til siden for å koble opp en samtale. Har en 20-modell, men regner med det er likt på de fleste. På  forhånd takk.  :)

phevera

Har 2019 modellen og i brukermanualen som du finner her:https://min.mitsubishi-motors.no/bil/manualer
på side 58 kapittel 8 står prosedyre for å "pare" mobilen via bluetooth til bilen. når det er gjort kan du aktivere mobilbruk via knappene på rattet, fungerer glimrende med Iphone. På foregående sider er også instruksjoner for aktivere stemmestyring som kan være nyttig for helt "handsfree" bruk.(har ikke rukket å teste dette enda) Good Luck! :)

Niff123

Tiltrer phevera. Litt styr å få koblet alt opp, men deretter virker det smertefritt. Du kan da trykke på taleknappen på rattet og ut i lufta oppgi navn du har forhåndsprogrammert og kontakt etableres. Alternativt til dette kan du koble inn mobilen i usb-porten, bruke AppleCarplay og ringe dine mobilkontakter ved å trykke på skjermen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA