Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Service request nå tilgjengelig i appen

Startet av MrBacardi, fredag 14. juni 2019, klokken 18:21

« forrige - neste »

HKS

Bestilte vanlig 3. års service på min Model S via appen i går kveld.

Valgte Moss, men kunne velge mellom flere sentere rundt Oslo.

Bekreftelse kom på e-post iløpet av minutter! :)
Tesla Model 3 Long Range

Morten M.

Tesla Y 2021 LR AWD
Tesla X100D 2019 (pre-raven)(Solgt)
Fiat 500e 2014 (viva mexico)

Banna

Når jeg prøver service request i android appen, kommer jeg til location, taster inn min adresse men ingenting skjer. Får ingen valg. Virker som den bare tar amerikanske adresser. Noen som vet noe om dette?

noto


Banna

Testa ios, samme feil. Må være noe med Tesla kontoen min.

Tuxedo

Sitat fra: Banna på mandag 24. juni 2019, klokken 16:00
Testa ios, samme feil. Må være noe med Tesla kontoen min.
Har også samme feil, Android.

Banna

Var innom Grorud idag ang feil på ladeport. Fikk time, denne dukka opp i appen. Men hun i skranken hadde ikke vært borte i dette problemet med appen før. Jeg sendte mail til både account support og app support. Så får vi se.

Somni

Jeg har to kommende timer i appen, men ingen mulighet til å bestille ny time. Hvordan gjør man det?
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Counterpointer

Bestilte time i dag i app. Måtte da slette timen jeg hadde i september for noe annet

Men fikk time der jeg ønsket (K100) neste uke

Tror jeg da må bestille ny time etter neste uke for de tingene som skulle gjøres i september, men vi får se.........

Alt i alt er bestilling av time i app en stor fremgang!

Banna

Etter at dem la inn time manuelt og timen ble fullført så appen ut til å fungere ved søk på adresse. Eller så har de Stealth fiksa noe på baksiden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA