Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Komme igjennom på telefon til Tesla levering

Startet av Stein Hustad, onsdag 12. juni 2019, klokken 14:01

« forrige - neste »

Stein Hustad

Er det noen som i det hele tatt klarer å komme igjennom til Tesla sitt leveransenummer (21959212)? Sitter i time etter time uten å komme få svar, ender bare opp i telefonsvarer som er full og ikke kan ta imot beskjeder.

Problemet mitt er at inventory-bilen jeg venter på nå står uten utleveringssted, og det står at jeg må kontakte leveringsspesislisten. Tidligere stod denne på Drammen. Men jeg får ikke kontakt med Tesla, og de har heller ikke tatt kontakt med meg. Ingen informasjon om hvorfor dette er endret.

Blir en smule frustrert  :-\

Sense

Deler din frustrasjon.
Informasjonsbiten må være Tesla sin største akkileshæl for tiden. Værre enn service, skulle jeg mene.

Jeg har også i flere dager forsøkt å få kontakt med leveringsspesialist på Tesla og klarte det en dag jeg ringte kl. 0800 på morgenen. Så forsøkt tidlig, er mitt råd.

Når det er sagt, er det ikke sikkert du blir så mye klokere av det. Ofte er ikke opplysningene tilgjengelige for de ansatte, eller at de gir deg en info som ikke alltid stemmer.

I mitt tilfelle, så fikk jeg ingen klarering. Ingen visste når bilen kom, de kunne ikke estimere noe, ei heller få sjekket hvor kjøretøyet befant seg i prosessen. Og VIN leverer de ikke ut før du henter bilen, var beskjeden jeg fikk.

For deg bør det kunne være enklere å få svar, siden bilen er inventory. Er den på lager, burde det ikke være vanskeligere enn å sjekke "lageret".

Om du ikke kommer gjennom på telefon, kan du jo deise innom en Tesla butikk, om du ikke bori Finnmark eller noe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA