Tilbakekallinger er en god ting, men trackingen og myndighetskrav ift tilbakekallinger i Europa er en tragedie kontra USA. Der kan man søke opp chassisnummer og ha full kontroll på hvilke bilen er omfattet av, og ikke minst carfax. Her har vi noe å lære.
<fjasemodus>
Håper eierne får den tilbake fra Møller uten at de har klippet vaierne til førervinduet, heist ruta manuelt til toppen, stripset fast rutemekanismen og teipet vinduet til gummilistene med svart elektroteip. Uten å informere eier som satt i butikken og ventet mens dette pågikk, og da det ble oppdaget hjemme etterpå, og eier tok det opp med Møller, så fikk kunden en skyllebøtte om at vedkommende hadde levert inn en bil med defekt vindusheis og prøvde å få de til å betale for det. De nektet å fikse det for egen kost.
Hadde aldri trodd på det om jeg hørte om det, men dessverre selvopplevd hos Møller Audi Forus under en tilbakekalling. True story. Solgte bilen og lovet meg selv aldri mer Audi så lenge jeg må forholde meg til Møller, så får vi se om jeg klarer holde det...
</fjasemodus>