Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

OBD2 for Leafspy - Hva virker?

Startet av Hideyowife, tirsdag 11. juni 2019, klokken 16:47

« forrige - neste »

Hideyowife

Jeg fikk akkurat denne i posten, men den er umulig å koble seg til.

:-1: https://www.ebay.com/itm/263047374958?_sp=p2488211.m41214.l9765  :-1:

Bedt selger om refundering av pengene. Den kommer opp som BT enhet men er klink umulig å koble seg til. Det er noen tråder her om Leafspy og disse donglene, men jeg klarer ikke finne noen som har linket til ett produkt som faktisk fungerer. Ser helst etter noe som fungerer med både Android og IOS. Jeg har en 2015 Leaf "Tekna" (US import). Om noen har tips tas de imot med takk.
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

JBS

Mystisk, har to af disse, begge funker uden problemer.
Du husker at anvende "1234" pinkode ?

Det er et stort problem at finde udgaver som er V1.5, og du finder ikke udgaver til begge OS, det er enten eller.. efter hvad jeg ved
TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.


EV-FTW

#3
For de som ikke gidder å styre med eBay og andre utenlandske nettbutikker, hvor en ikke er sikker på at varene virker, og retur er vanskelig, så anbefaler jeg å kjøpe på Teknikmagasinet.
Jeg kjøpte der, og fungerer utmerket. Enkel å sette opp også. Skulle det være problem, er det garanti og null problem med retur

Ok, så er den litt dyrere enn de på eBay, men så gjerrig er jeg ikke. Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe leveringstid, trøbbel med ting som ikke virker, null retur og trøbbel med garanti. Pluss jeg støtter lokale butikker!

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/helse-fritid/outdoor-fritid/biltilbehor/vgate-obd2-icar2-wifi
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

jman76

Sitat fra: Øyst1 på onsdag 12. juni 2019, klokken 09:50
For de som ikke gidder å styre med eBay og andre utenlandske nettbutikker, hvor en ikke er sikker på at varene virker, og retur er vanskelig, så anbefaler jeg å kjøpe på Teknikmagasinet.
Jeg kjøpte der, og fungerer utmerket. Enkel å sette opp også. Skulle det være problem, er det garanti og null problem med retur

Ok, så er den litt dyrere enn de på eBay, men så gjerrig er jeg ikke. Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe leveringstid, trøbbel med ting som ikke virker, null retur og trøbbel med garanti. Pluss jeg støtter lokale butikker!

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/helse-fritid/outdoor-fritid/biltilbehor/vgate-obd2-icar2-wifi

Har også denne. Funker alltid som den skal. Verdt de ekstra kronene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA