Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestille hos selger eller på nett?

Startet av magnusgb, tirsdag 11. juni 2019, klokken 13:41

« forrige - neste »

magnusgb

Hei,

hva er fordelen med å bestille hos selger på Skøyen? Kan man få bakt inn noe i prisen ved bestillnig av X 100D?

Vi skal bestille i dag.

Helt sikkert noen som har spurt om dette tidligere, men det var litt vanskelig å finne noe fornuftig å skrive i søkefeltet, så jeg fant ingen ting.
Model X LR august 2019

Thomas Parsli

Du får først og fremst telefonnummeret til en person du kan ringe og plage ;)

Selgerene sitter også på nyttig informasjon (f.eks sannsynlig leveringstid, rentekampanjer) som ikke er synlig på nettsidene.

Du har null prutningsmonn ut over kampanjene de kjører (kampanjerente og gratis lading på Inventory).

Jeg er veldig glad jeg kjøpte via selger (Rud), informasjonen på nettsidene var mangelfull/feil og jeg måtte snakke med han flere ganger mellom bestilling og levering.
Vi fikk vår Inventory-bil i løpet av 13 dager.
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA