Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Håndtak over vindu

Startet av Premium19, lørdag 08. juni 2019, klokken 14:45

« forrige - neste »

Premium19

2019 TM 3 AWD LR

Larmod3

Det vet nok bare Tesla, men jeg tipper det ikke passet inn design/utseendemessig, og derfor det er utelatt. Helt greit for min del.
TM3 LR AWD
Bærum

jpg

Sikkert såpass få som bruker det, at de dropper det til fordel for bedre design.

Mange eldre ønsker seg nok et slikt håndtak, men tror ikke de er i målgruppen til Tesla.
2019 Tesla Model 3 LR AWD HF FSD

OhmPaPa

Ja min gamle mor liker bedre at jeg kommer i dieselpurka enn TMX'en nettopp pga dette manglende håndtaket.

Sannsynligvis får Tesla slike håndtak også når Elon Musk blir eldre!  :P

gigafactory

Selv om målgruppen ikke er gamliser, så kan det vel hende at unge, trendy 40-åringer har foreldre eller lignende de kjører rundt på en gang i blant.

bjoff

Har tydeligvis kommet meg over i gamlis-alderen jeg da. Men lever fint med det.  8)

Men savner dette håndtaket både i min 3 og i konemors Fiesta. På svingete vei når det kjøres litt 'aktivt' er det godt å holde seg litt fast. 

RuneW

Sitat fra: Premium19 på lørdag 08. juni 2019, klokken 14:45
Hvorfor har ikke TM3??

Jeg har ikke tenkt på at dette mangler før du skrev dette, men nå savner jeg det (litt)...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA