Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Enormt antall biler i inventory

Startet av mreinha, fredag 07. juni 2019, klokken 21:53

« forrige - neste »

Lynkjapp

Sitat fra: Gadget på lørdag 08. juni 2019, klokken 12:40Er det fordi mange bytter til ny bil eller er det kanskje koblet til bompenger...? Det kan jo tenkes at noen slager elbilen bare i protest... Håper ikke de leverer inn teslaen fordi de er misfornøyd...

"Jeg synes bompenger er noe dritt så da selger jeg elbilen som gir meg halv pris og skaffer prompebil slik at jeg får betale full pris!" Høres ikke helt sannsynlig ut. :)

Mangooz

Igår fikk jeg sett inventorybilene til model 3, men idag fjernes model 3 som valg med engang nettsiden oversettes fra engelsk til norsk, og jeg får kun model s og x opp som alternativer.
Noen andre som også får dette?

Torgeir Jensen


Gadget

Sitat fra: Lynkjapp på lørdag 08. juni 2019, klokken 13:05
Sitat fra: Gadget på lørdag 08. juni 2019, klokken 12:40Er det fordi mange bytter til ny bil eller er det kanskje koblet til bompenger...? Det kan jo tenkes at noen slager elbilen bare i protest... Håper ikke de leverer inn teslaen fordi de er misfornøyd...

"Jeg synes bompenger er noe dritt så da selger jeg elbilen som gir meg halv pris og skaffer prompebil slik at jeg får betale full pris!" Høres ikke helt sannsynlig ut. :)

Nei absolutt ikke! Men så er ikke alle mennesker logiske og rasjonelle heller...

Veldig rart at de har fjernet bilene igjen. Det blir jo bare masse konspirasjonsteorier ut av slike ting. Har de noe å skjule? Var det bare en feil?

hELgenen


OhmPaPa

Er det ikke slik at alle biler som kommer først legges i inventory og så tas bort derfra igjen når de er matchet til en konkret kunde?

Og nå er det jo snart en slik stor leveransesjau igjen planlagt mot slutten av måneden. Så da sitter de vel og matcher for harde livet på et kontor et sted?

hELgenen

Sitat fra: OhmPaPa på lørdag 08. juni 2019, klokken 14:19
Er det ikke slik at alle biler som kommer først legges i inventory og så tas bort derfra igjen når de er matchet til en konkret kunde?

Og nå er det jo snart en slik stor leveransesjau igjen planlagt mot slutten av måneden. Så da sitter de vel og matcher for harde livet på et kontor et sted?

Hadde jeg bestilt inventory i går og så fått kontra beskjed om at bilen ikke var inventory med f.eks 3 mnd leveringstid,så hadde jeg vært forbanna for å si det mildt

1000kwh

Sitat fra: hELgenen på lørdag 08. juni 2019, klokken 13:41
Sitat fra: Torgeir Jensen på lørdag 08. juni 2019, klokken 13:28
Samme her. Borte.

Jepp - borte igjen.
Snakk om salig rot og tull...........
Minner meg om joker nord


Er vel mer øyet som ser ;) Ikke alle Tesla-eiere er Teslanerder som sitter å sjekker inventory, musk sin twitterkonto, Teslarati osv osv 5 ganger i døgnet :D

trykkertor

Er jo ikke mindre rot, selv om færre har sett det?
Rot er rot.


Micmar96

Ser at det er ganske mange biler med nøyaktig min spesifikasjon og på samme leveringssted... og Tesla som beklaget seg på at de har utsatt levering 2 ganger og skulle si ifra om det dukket opp en bil som kunne leveres tidligere

Helge82

Sitat fra: Micmar96 på lørdag 08. juni 2019, klokken 23:31
Ser at det er ganske mange biler med nøyaktig min spesifikasjon og på samme leveringssted... og Tesla som beklaget seg på at de har utsatt levering 2 ganger og skulle si ifra om det dukket opp en bil som kunne leveres tidligere

Det er jo mildt sagt merkelig hvis denne inventory oversikten stemmer.

Micmar96

Sitat fra: Helge82 på lørdag 08. juni 2019, klokken 23:44
Sitat fra: Micmar96 på lørdag 08. juni 2019, klokken 23:31
Ser at det er ganske mange biler med nøyaktig min spesifikasjon og på samme leveringssted... og Tesla som beklaget seg på at de har utsatt levering 2 ganger og skulle si ifra om det dukket opp en bil som kunne leveres tidligere

Det er jo mildt sagt merkelig hvis denne inventory oversikten stemmer.
Ja, synes det er virkelig merkelig.. skal ta en tur på innom mandag og høre om dette stemmer

stefse

En haug med biler med samme farge og utstyrsnivå. Ser ut som de har lesset av en båtlast på spekk.
Kanskje noe for leasing eller firmaflåter dette her.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

OAK

Noen som vet om det er mulig å få tak i Tesla på tlf noe sted før tirsdag? Vurderer sterkt å kjøpe inventory her, men vil vite om bilene har AP, hvor kjapt de kan leveres og om depositum kan flyttes over til ny bestilling først.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA