Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selger Leafbox til 500,-

Startet av Smiling when sailing, fredag 07. juni 2019, klokken 10:02

« forrige - neste »

Smiling when sailing

Jeg har kjøpt en  nissan eNV200 med større batteri enn Leafen jeg brukte Leafboxen i. Derfor trenger jeg ikke lengre placebostøtte av Leafboxen. Har kjøpt den for to år siden hos Elbilhjelpen. Hvor mye den hjelper å spare kan diskuteres. Jeg mener besparelsen er ikke verdt 2500,- jeg kjøpte den for. Men om noen er interessert å teste  selv selger jeg den til 500,- + porto (hvis den må sendes, kan også hentes i Tromsø).
Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

Smiling when sailing

Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

elektrolux

Info om ut/innkobling av EV tun sine bokser:

Hold fartspedalen i bunn og start bilen for å endre status fra aktiv til innaktiv og tilbake. Boksen kvitterer med 2 bip for aktiv, og 1 bip for innaktiv.

Genialt da Jr. hater Tesla boksen mens jeg digger den og begge kan få det slik vi ønsker.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA