Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Har ikke verksted noe ansvar?

Startet av Håkon77, onsdag 05. juni 2019, klokken 17:01

« forrige - neste »

Håkon77

Leverte nettopp Hyundaien på verksted. Det er utrolig trangt på parkeringen, men en blanding av leverte kundebiler, ferdige kundebiler, utleiebiler og trafikk til anleggsvirksomhet og andre virksomheter. Bilen er totalt fri for parkeringsbulker og riper så jeg spurte om de kunne sette den litt unna når de var ferdige, men jeg fikk til svar at de plasserte den sammen de andre og ansvaret for den var mitt. Man tok ikke noe ansvar for bilen overhodet. Er ikke det en noe merkelig holdning? Man skulle jo tro at bilen og skader på den var forhandlers ansvar når de har den?  På deres egne utleiebiler er det en egenandel på 10000kr, men den gjelder da ikke om skade skjer mens bilen er parkert?
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA