Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kia E-Niro selges ikke likevel:)

Startet av Bjoris, mandag 03. juni 2019, klokken 23:24

« forrige - neste »

Bjoris

Jeg får ikke slettet denne posten så derfor...

---

Vi hentet ut vår ENiro onsdag 29. mai fra Varden Bil i Haugesund, bilen er kjørt 300 km og er 100% som ny.

Vi har tatt med antirust med støyisolering, samt type 2 kabel og gummimatter.

Selges til høyeste bud over 430.000,- pga mulig overgang til Tesla Model 3. Vi er ikke overbevist om at vi gjør riktig i å selge E-Niroen da denne har vist seg å være ett svært hyggelig bekjentskap, det er ingen tvil om at dette er den første langtrekkende høyreiste elbilen til fornuftig pris...






Kårepåsporet

Sitat fra: Bjoris på mandag 03. juni 2019, klokken 23:24
Vi hentet ut vår ENiro onsdag 29. mai fra Varden Bil i Haugesund, bilen er kjørt 300 km og er 100% som ny.

Vi har tatt med antirust med støyisolering, samt type 2 kabel og gummimatter.

Selges til høyeste bud over 430.000,- pga mulig overgang til Tesla Model 3. Vi er ikke overbevist om at vi gjør riktig i å selge E-Niroen da denne har vist seg å være ett svært hyggelig bekjentskap, det er ingen tvil om at dette er den første langtrekkende høyreiste elbilen til fornuftig pris...

Solgte min til Zentrum Autocar, hyggelig og dønn seriøs kar. Men jeg var mye lavere, 420.000 inkl takluke. ZA holder til på Østlandet men ordner selv evt transport. Jeg tok også kontakt med en lokal forhandler, men de så åpenbart ikke potensialet.

Bjoris

Sitat fra: Kårepåsporet på tirsdag 04. juni 2019, klokken 07:05
Sitat fra: Bjoris på mandag 03. juni 2019, klokken 23:24
Vi hentet ut vår ENiro onsdag 29. mai fra Varden Bil i Haugesund, bilen er kjørt 300 km og er 100% som ny.

Vi har tatt med antirust med støyisolering, samt type 2 kabel og gummimatter.

Selges til høyeste bud over 430.000,- pga mulig overgang til Tesla Model 3. Vi er ikke overbevist om at vi gjør riktig i å selge E-Niroen da denne har vist seg å være ett svært hyggelig bekjentskap, det er ingen tvil om at dette er den første langtrekkende høyreiste elbilen til fornuftig pris...

Solgte min til Zentrum Autocar, hyggelig og dønn seriøs kar. Men jeg var mye lavere, 420.000 inkl takluke. ZA holder til på Østlandet men ordner selv evt transport. Jeg tok også kontakt med en lokal forhandler, men de så åpenbart ikke potensialet.

Ok, det er bare ett spørsmål om pris for å få solgt, tenker at det haster litt for de som vil ha bil til ferien og ifht finn.no ligger bilen vår ganske greit om du ser på vestlandet. Alltid litt billigere på østlandet, men det er vel normalt 10.000 i frakt også, har ikke sjekket om det er slik med E-Niro

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA