Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvit Model X som bryllupsbil, 31 august, Mo i Rana

Startet av paulkemp, mandag 03. juni 2019, klokken 10:20

« forrige - neste »

paulkemp

Heisann godfolk. Vi gifter oss 31 august i Mo i Rana og jeg har fått ansvaret for bryllupsbil. At jeg har maser om Telsa har blitt en 'running joke' mellom oss, så en hvit Tesla hadde vært perfekt på bryllupet (kommende kone er innforstått med dette).

Vi ønsker oss :

  • en nyvasket hvit / perlehvit Model X (viktig)
  • gjerne med hvitt interør (mindre viktig)
  • og helst med seter som står sammen bak (ikke viktig.)

Dato er 31 august. Trenger vel bilen fra ca 11 til 17. Vi kan stille med sjofør selv, evt kan eier av bilen kjøre om det er ønskelig. Det er å forvente at vi spretter en flaske bobler baki bilen, men annet enn det går det nok rolig for seg. Pris avtales når litt avhening av om eier skal kjøre selv eller ikke.

Jeg har sett på nabobil og hørt med venner og kjente, men det er færre biler nordpå. Innspill og forslag mottas med takk!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA