Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skjult VIN på min konto

Startet av Gadget, lørdag 01. juni 2019, klokken 12:34

« forrige - neste »

alibaba

Min VIN viser enda. Samme nummer som ble bekreftet av delivery idag (hun oppga VIN, så sjekket jeg om det stemte med den i kildekoden-som den gjorde)
TM3P

Jornvm

Min vises også enda, bekreftet av delivery i dag. Fikk oppgitt at bilen var i Belgia

Ketilwaa

Min VIN ligger også i kildekoden i dag. Bestilt 28. mai, ikke fått noen annen form for info.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gaardvik Kim

Sitat fra: patron på mandag 03. juni 2019, klokken 10:08
Sitat fra: Gaardvik Kim på mandag 03. juni 2019, klokken 09:56
Sjekket i dag igjen, nå er sidene endret og ikke noe VIN eller noe av disse stringene er der lenger:
"showInsuranceBlockInNextSteps":false,"vin":"5YJ3E7EB2KF262690","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109295549","labels"
Merkelig... Så du fant 5YJblablabla...XXX i kildekoden før, men ikke idag??
Ja, var der i går, og all annen "code" som var rundt VIN er også borte.
Når jeg søkte på VIN i går var det ca 20-30 treff, i dag er det 3, så det er store endringer på
kildekoden. Flott om noen andre kan ta en titt.

Ragnhildh

Sitat fra: Gaardvik Kim på mandag 03. juni 2019, klokken 12:15
Sitat fra: patron på mandag 03. juni 2019, klokken 10:08
Sitat fra: Gaardvik Kim på mandag 03. juni 2019, klokken 09:56
Sjekket i dag igjen, nå er sidene endret og ikke noe VIN eller noe av disse stringene er der lenger:
"showInsuranceBlockInNextSteps":false,"vin":"5YJ3E7EB2KF262690","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109295549","labels"
Merkelig... Så du fant 5YJblablabla...XXX i kildekoden før, men ikke idag??
Ja, var der i går, og all annen "code" som var rundt VIN er også borte.
Når jeg søkte på VIN i går var det ca 20-30 treff, i dag er det 3, så det er store endringer på
kildekoden. Flott om noen andre kan ta en titt.

er vel derfor Tesla ikke viser VIN utenfor kildekoden. For at det kan skje endringer. Min VIN er tilstede i kildekode, og har vært der en uke nå. Har ikke hørt noe fra Tesla enda

Helge82

Sitat fra: Gaardvik Kim på mandag 03. juni 2019, klokken 12:15
Sitat fra: patron på mandag 03. juni 2019, klokken 10:08
Sitat fra: Gaardvik Kim på mandag 03. juni 2019, klokken 09:56
Sjekket i dag igjen, nå er sidene endret og ikke noe VIN eller noe av disse stringene er der lenger:
"showInsuranceBlockInNextSteps":false,"vin":"5YJ3E7EB2KF262690","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109295549","labels"
Merkelig... Så du fant 5YJblablabla...XXX i kildekoden før, men ikke idag??
Ja, var der i går, og all annen "code" som var rundt VIN er også borte.
Når jeg søkte på VIN i går var det ca 20-30 treff, i dag er det 3, så det er store endringer på
kildekoden. Flott om noen andre kan ta en titt.

Det samme skjedde med meg når jeg la til hengerfeste. Fikk etterhvert ny VIN.

Gaardvik Kim

Nå er alt tilbake som det var, med VIN og alt.
Så litt mer igjennom, ser det er utlevering Drammen, og hvor mye finansieringen er på!

Kiuhek

Jeg bestilte bilen den 28.Mai og finner ikke noe VIN på nettsiden eller noe. Håper det blir fortere enn forventet  ::)

v1sper

Fikk VIN for et par uker siden. Sjekket nå siden og kan bekrefte at det står i kildekoden der.


"vin":"5YJ3E7EB2KF291***",
"insuredVIN":null,
"vinHasChanged":false,
"referenceNumber":"RN10932****"


"vinHasChanged" er jo et interessant flagg for de som har endret ordren sin.

Før øvrig bestilte jeg 16. april (HF lagt til 8. mai) med følgende config:
SitatLong Range firehjulsdrift, Midnight Silver Metallic lakk, 19-tommers Sport-felger, Alt svart Premium-interiør, Autopilot, 19'' Nokian-vinterdekk (piggfri) med Sport-felger, Tilhengerfeste
(for de som ønsker å sammenligne sin ordre mht. leverings- og/eller bestillings-dato)
Tesla Model ☰ - LR AWD - 19" Sport - AP - Midnight Silver - Sort interiør - Hengerfeste - HW3 - VIN 291xxx
Tesla Model Y - Performance - 21" Über Turbine - FSD - Black - Sort interiør - Bestilt 7.2.2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA