Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skjult VIN på min konto

Startet av Gadget, lørdag 01. juni 2019, klokken 12:34

« forrige - neste »

Toalmar

Sitat fra: bjheggset på lørdag 01. juni 2019, klokken 17:02
Er vel på godt norsk understellsnummer, så det kan du søke opp hos vegvesenet ja  :)
Det kan man så fort bilen er registrert hos dem, men som mange på dette forumet ønsker å vite deres vin før bilen ankommer Norge.
Da kan man ikke finne det hos vegvesenet dessverre
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Ketilwaa

Jeg bestilte TM3 med hengerfeste på onsdag, fant VIN i dag vha ctrl+U ctrl+F

Dette bør vel være et godt tegn?

Ketilwaa

Ser i oversikten her at VIN-nummerne folk skriver inn ikke begynner på 5YJ, hvordan funker det her? Er det de siste 6 sifferne folk skriver inn? https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_U8413IVDsghkV1Bmt1DZe84FdT0P3VeH14LO8L2yDo/edit#gid=0

ok67

Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

bjornskj

Sitat fra: birkeland på lørdag 01. juni 2019, klokken 16:00
16. Mai. LR AWD Midnight Silver 18" med hengerfeste.
Viser bare hvor tilfeldig Tesla er når det gjelder levering. Jeg bestillte eksakt samme konfigurasjon som deg men ca. 2 måneder tidligere og jeg har ikke fått et VIN nummer enda - hverken synlig eller skjult  :-\

NegativeElectrode

Tja, Tesla har båttransporter til flere byer så det er jo en faktor som kan påvirke hvilke konfigurasjoner som leveres de ulike stedene.

Dersom de fortsatt har HW2.5 biler i som ikke er utlevert blir nok de med HW3 prioritert til de som har bestilt FSD.
Blå TMY 2022
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Gadget

Sitat fra: NegativeElectrode på søndag 02. juni 2019, klokken 17:38
Tja, Tesla har båttransporter til flere byer så det er jo en faktor som
Dersom de fortsatt har HW2.5 biler i som ikke er utlevert blir nok de med HW3 prioritert til de som har bestilt FSD.

Det var det jeg håpet på også. Jeg har bestilt med FSD men har fått VIN med 316xxx som i følge noen andre tråder her på forumet muligens har HW2.5. Men det er vel ikke sikkert at det er det ene eller det andre... Siden jeg har en skjult VIN så er det vel også mulig at den endrer seg?

Jornvm

Jeg har og fått VIN i kildekoden til nettsiden, når jeg sjekket i dag tidlig kom den opp som "null"

patron

Fikk også skjult VIN her om dagen. Så det er jo bra, all fremgang er bra! Bare håper jeg får bilen før jeg går på ferie...

alibaba

Snakket med delivery nå ang ny pris på performance. Hun kunne da fortelle at jeg faktisk hadde fått VIN tildelt, og den stemmer med den skjulte VIN nummer jeg fann på min side.(Viser fremdeles ikke verken VIN eller FI på min side)
TM3P

Gaardvik Kim

Sjekket i dag igjen, nå er sidene endret og ikke noe VIN eller noe av disse stringene er der lenger:
"showInsuranceBlockInNextSteps":false,"vin":"5YJ3E7EB2KF262690","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109295549","labels"

patron

Sitat fra: Gaardvik Kim på mandag 03. juni 2019, klokken 09:56
Sjekket i dag igjen, nå er sidene endret og ikke noe VIN eller noe av disse stringene er der lenger:
"showInsuranceBlockInNextSteps":false,"vin":"5YJ3E7EB2KF262690","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109295549","labels"
Merkelig... Så du fant 5YJblablabla...XXX i kildekoden før, men ikke idag??

patron

Er det mulig å sjekke om bilen har vært på, og hvor vha. av VIN? Kan jeg sjekke dette personlig, eller kan delivery gjøre det?

Julebukken

Sitat fra: patron på mandag 03. juni 2019, klokken 10:27
Er det mulig å sjekke om bilen har vært på, og hvor vha. av VIN? Kan jeg sjekke dette personlig, eller kan delivery gjøre det?

Tesla kan koble seg til bilen din remote og se hvor den er, gitt at du har fått tildelt en bil.

Gaardvik Kim

#29
slettet

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA