Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kan man ta av bagasjeromsmatten i Leaf Tekna?

Startet av Missen, torsdag 11. mai 2017, klokken 17:00

« forrige - neste »

Missen

Hei! Har en 15'modell Tekna. Løftet litt på bagasjeromsmatten, og det var helt vått der. Dette stammer enten fra våte dekk som jeg fikk med meg fra forhandler (de byttet fra sommer til vinterdekk), eller så lekker bilen. Problemet er at jeg ikke får løftet hele matten av pga Boose-høytalerne, virker som om de er skrudd fast?

Noen som har peiling?

Gordon Retriever

Har du nettopp kjøpt bilen? Dette høres nesten ut som en lekkasje, og da ville jeg faktisk latt matten bli værende.
Prøv å ta bilder for å dokumentere at bilen er våt.
Send epost til forhandler snarest der du reklamerer og ber om lekkasjesøk og tørking av bilen.

nr1rayner

Det ikke bare virker sånn, det ER skrudd fast.
Det ser du lett hvis du ser etter.
3stk 10mm
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA