Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestilt R135 med levering 15. Mars

Startet av Fallskjerm, torsdag 13. februar 2020, klokken 22:10

« forrige - neste »

Fallskjerm

Nå har jeg bestilt zoe etter at jeg har hatt to leaf og kjørt ca 220 000 km siden 2014.

Renault Zoe R135 mars 2020
Nissan Leaf, Tekna Mai 2016 (30Kwh) (heldigvis solgt)
Nissan Leaf, Tekna april 2014 66 500 km m/6.6 kw lader (solgt)
BMW IX 50 (solgte LC 150)for å dra Adria 743 UT

Ønsker Nissan skal bli like god på ettermakedet som Toyota

minibiti

Welcome to the club! :)
That was quite a quick delivery!
Any reason why you went for the new Zoe and not a new Leaf?
You did not get scared by all these posts saying that Zoe is difficult to charge? :P
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

Fallskjerm

Heisan

Regner med at du forstår å lese norsk  :)

Var ganske overrasket selv, men det er veldig bra for meg.

Jeg har hat to stk leaf (24 kw m/varmepumpe og 30 Kw) og vell kjørt ca 220 000 elektriske km siden 2014. Aldri gått tom for strøm.

Hvorfor jeg valgte Zoe er noe sammensatt. jeg har bestandig sett på Zoe fra den kom, men jeg ville ikke ha den uten hurtiglader. Så når den nå kom med stort batteri og hurtiglading og samtidig hadde camelon laderen var jeg ikke i tvil. Spesielt siden jeg er veldig misfornøyd med service en Nissan både forhandler og importør.

Når det gjelder ledig er jeg ikke bekymret i det hele tatt. Hjemme så har jeg 400 volt anlegg med inntakssikring på 64 amp og mulighet for 32 amp i garasjen.
Så finnes det så mange ladere rundt omkring både med css og 22 kw punkt at det skal gå helt utmerket tror jeg.
Renault Zoe R135 mars 2020
Nissan Leaf, Tekna Mai 2016 (30Kwh) (heldigvis solgt)
Nissan Leaf, Tekna april 2014 66 500 km m/6.6 kw lader (solgt)
BMW IX 50 (solgte LC 150)for å dra Adria 743 UT

Ønsker Nissan skal bli like god på ettermakedet som Toyota

minibiti

Jeg forstår Norsk ja ;)

The 22 kW AC charger is real nice indeed. I drove to Strømstad a few weeks ago, got there with 48% left and found a 22 kW AC charger in the parking lot of Gallerian. A bit of shopping and boom, I had 99% again when I left. Awesome!

And also during winter, if one has the time, charging with 22 kW is cheaper than using DC.

The inside of the new Zoé is real nice as well.
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

Fallskjerm

Nå har jeg fått bilen og jeg har allerede kjørt 100 km

Veldig fornøyd så langt.

Appen virker ikke enda, men denne trengte vist noe tid før den kunne koples på bilen?
Renault Zoe R135 mars 2020
Nissan Leaf, Tekna Mai 2016 (30Kwh) (heldigvis solgt)
Nissan Leaf, Tekna april 2014 66 500 km m/6.6 kw lader (solgt)
BMW IX 50 (solgte LC 150)for å dra Adria 743 UT

Ønsker Nissan skal bli like god på ettermakedet som Toyota

fsorensen

Sitat fra: Fallskjerm på onsdag 11. mars 2020, klokken 20:02
Appen virker ikke enda, men denne trengte vist noe tid før den kunne koples på bilen?
Vi koblet telefonen og appen mot bilen samtidig som vi hentet den hos forhandler, men det tok noen dager (72 timer elns) før appen begynte å få innhold.
2020 Renault Zoe Intens (ZE50)
2016 Mercedes-Benz GLE 500e (for å dra de tunge lassene og lengre turene)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA