Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skryt til Klepp Auto (Tesla Roadster)

Startet av ravn, mandag 27. mai 2019, klokken 16:10

« forrige - neste »

ravn

Med fare for å høres ut som reklame:
Må bare gi en stor :+1: til Klepp Auto og deres fantastiske service på min Tesla Roadster.

Tesla på Forus vil helst ikke ta i denne bilen og å fikse en defekt kondenser klarte de ikke: "vi har ikke riktige koblinger for roadster". Klepp Auto fant lekasjen kjapt og klarte kunsstykke å få tak i "delelageret" til Tesla og skaffet en ny (som ironisk nok de hadde på lager på Forus).
De har også skaffet og byttet blinklys til en fantastisk pris, særlig med tanke på hvor mye tid de må bruke på telefon og mail for å få kjøpt deler.

Og i motsettning til min erfaring med Tesla er at de ringer med oppdateringer!

Så har du en elbil utenfor garanti, så kan jeg anbefale den gjengen på det sterkeste.
Så får vi se hva de får til om min Rav4EV får problemer :P

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

sjokomelk

Hvor mye av Roadster er Elise/GM? Er ikke mesteparten av selve bilen ting som finnes på hylla hos GM/Sven Kvia? Og så er resten av høyspent, batteri og motor fra Tesla?
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

geear

Kondenser og blinklys har vel iallfall ikke mye med elbil å gjøre...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA