Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skvettlapper/foliering

Startet av Spiro, lørdag 25. mai 2019, klokken 12:48

« forrige - neste »

CorsoDante

Sitat fra: Anders9 på fredag 27. desember 2019, klokken 18:59
Fikk beskjed at alle som ikke har skulle få sent ut skvettlapper i januar

Og når sender de ut time for montering, på husets regning?
TM3P "FSD"

Anders9

Meningen er at du skal montere selv, dersom du trenger hjelp så må du avtale selv med Tesla.

kristtorp

Dere som har vært i dialog med Tesla ang skvettlapper, har dere lagt inn melding i appen?
Fikk utlevert bil i mars 19 og hadde vært kjekt å få dette fra Tesla.

Handyman

Fikk beskjed om at de vil bli sent i posten.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

kristtorp

Sitat fra: Handyman på torsdag 02. januar 2020, klokken 13:42
Fikk beskjed om at de vil bli sent i posten.

Hvordan fikk du denne beskjeden? Oppsøkte du Tesla?

Handyman

Sitat fra: kristtorp på torsdag 02. januar 2020, klokken 14:18
Sitat fra: Handyman på torsdag 02. januar 2020, klokken 13:42
Fikk beskjed om at de vil bli sent i posten.

Hvordan fikk du denne beskjeden? Oppsøkte du Tesla?
Ja var innom å spurte rett før jul. De ventet på at de skulle komme.
Stikker nok innom til uka og hører igjen.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

jorgror

Håper de kan ordne det samtidig som oppgradering til HW3
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

noGas

Kommer mest sannsynlig i posten sammen med den t-skjorta jeg bestilte på dr Alban konsert i 93'

Daniel_0007

Sitat fra: noGas på torsdag 02. januar 2020, klokken 21:12
Kommer mest sannsynlig i posten sammen med den t-skjorta jeg bestilte på dr Alban konsert i 93'

haha men man vet aldri med tesla, mange som fikk type 2 kabel i posten i sommer selv om de fikk med bilen og
Model 3 2019 LR Rwd

Tankeboks

fikk melding på mail om dette nå, litt ullent, men hyggelig bonus :)

znkr

Sitat fra: Tankeboks på mandag 06. januar 2020, klokken 13:40
fikk melding på mail om dette nå, litt ullent, men hyggelig bonus :)

Jepp, her også. Gikk vel ut til alle eiere nå sikkert.
Model Y LR 2022

RuneW

Ja, fikk samme. Veldig ullent.

"Bekreft adressen og telefonnummeret ditt i din Tesla-konto. Vi sender All-Weather Protection Kit til ditt lokale postpunkt."

Jaha? Hadde de ikke adressen min? Når jeg åpnet min side, så var faktisk feltene med adressen tomme. Så jeg fylte inn adressen og håper på det beste. Har servicetime 13 januar, så jeg skrev som eget punkt (i appen) at jeg ønsker å få installert All Weather Protection Kit. Så får vi se hva som skjer (mitt opprinnelige service-punkt har formert seg til 5 punkter etter at jeg fikk time...  :laugh:)
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

CorsoDante

#192
Sitat fra: Anders9 på lørdag 28. desember 2019, klokken 11:51
Meningen er at du skal montere selv, dersom du trenger hjelp så må du avtale selv med Tesla.

Det stemmer på en prikk, Tesla tilbyr meg muligheten at de monterer vederlagsfritt, jf. e-posten som nå er sendt ut til oss eiere.

Siden Tesla har levert meg en såpass fortreffelig kjerre, uten skavanker (bortsett fra manglende skvettlapper foran?!), så gjør jeg nok dette selv (de har sikkert nok å henge fingrene i).

Ser at jeg ikke hadde lagt inn hjemmeadresse mot kontoen, så fint at de ba meg bekrefte adressen.

Litt kjipt for de som kjøpte seg skvettlapper fra Kina (og monterte disse), menmen.
TM3P "FSD"

znkr

Sitat fra: CorsoDante på tirsdag 07. januar 2020, klokken 08:31
Sitat fra: Anders9 på lørdag 28. desember 2019, klokken 11:51
Meningen er at du skal montere selv, dersom du trenger hjelp så må du avtale selv med Tesla.

Det stemmer på en prikk, de tilbyr meg muligheten til å montere - vederlagsfritt, jf. e-posten som nå er sendt ut til oss eiere.

Siden Tesla har levert meg en såpass fortreffelig kjerre, uten skavanker, så gjør jeg nok dette selv (de har sikkert nok å henge fingrene i).

Ser at jeg ikke hadde lagt inn hjemmeadresse mot kontoen, så fint at de ba meg bekrefte adressen.

Litt kjipt for de som kjøpte seg skvettlapper fra Kina (og monterte disse), menmen.

Kjipt er vel ikke ordet jeg vil bruke...  :) ikke store investeringen. De dekker bedre. Og bilen har vært beskyttet i lang tid allerede før skaden har skjedd.
Model Y LR 2022

CorsoDante

Sitat fra: vhw på tirsdag 07. januar 2020, klokken 08:42
Sitat fra: CorsoDante på tirsdag 07. januar 2020, klokken 08:31
Sitat fra: Anders9 på lørdag 28. desember 2019, klokken 11:51
Meningen er at du skal montere selv, dersom du trenger hjelp så må du avtale selv med Tesla.

Det stemmer på en prikk, de tilbyr meg muligheten til å montere - vederlagsfritt, jf. e-posten som nå er sendt ut til oss eiere.

Siden Tesla har levert meg en såpass fortreffelig kjerre, uten skavanker, så gjør jeg nok dette selv (de har sikkert nok å henge fingrene i).

Ser at jeg ikke hadde lagt inn hjemmeadresse mot kontoen, så fint at de ba meg bekrefte adressen.

Litt kjipt for de som kjøpte seg skvettlapper fra Kina (og monterte disse), menmen.

Kjipt er vel ikke ordet jeg vil bruke...  :) ikke store investeringen. De dekker bedre. Og bilen har vært beskyttet i lang tid allerede før skaden har skjedd.

Såfremt kinakopien er fullgod erstatning er det selvsagt ikke kjipt, og man ikke har penetrert skjermen på andre områder enn det Tesla legger opp til.

Ser heldigvis ikke ut til at min bil har tatt noen skade (jeg har fulgt med...).

Vi får vel også takke denne finnen som stod på. Skvettlappene er tross alt en slags erkjennelse om at designet ikke var robust nok i utgangspunktet.
TM3P "FSD"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA