Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 performance forventet levering?

Startet av Necman, mandag 20. mai 2019, klokken 21:27

« forrige - neste »

Stianolp

Har fått Vin (kildekode) og final invoice, men ingen sms enda. Delivery sa at det kom en båt til Stavanger 26.juni.. Forresten det høyeste VIN nummeret jeg har sett på forumet her sålangt.. VIN 384xxx

Labrajo

#61
Hvit/hvit, bestilt 17. Mars med utlevering i Ålesund. Mottatt FI og VIN (321XXX)
Ringte delivery idag og fikk vite at levering mest sannsynlig ble ila siste to ukene i juni (fra 21.) Fikk også vite at bilen er ombord i Grand Phoenix som har ligget ankret utenfor Zeebrugge siste 3 dagene.

Dette er min første opplevelse med tesla levering så vet ikke hvor lang tid det normalt tar fra bilen kommer i land i Belgia til den ankommer utleveringstedene i Norge?

E_S

Rød/sort, bestilt 28. april. Ikke mottatt noe som helst ennå. Snakket med Tesla i dag og de snakket om "i hvert fall før august". Vi får se, men må bare smøre meg med tålmodighet. :P
:)

think123

Fikk ny FI og VIN i går!  :+1:
Ingen leveringsdato enda...  :-1:

Men også ikke noe prisendring. Har dere som bestilt før prisendringen fått riktig pris i FI?

Edit: Vin er 321xxx

Oreo100

Fik også skiftet mit VIN i Danmark, men fra 384xxx til 415xxx. Har fået udleveringsdato slut Juni. Ved ikke hvorfor de pludselig skifter VIN

Rafmagn

Sitat fra: think123 på lørdag 15. juni 2019, klokken 12:46
Fikk ny FI og VIN i går!  :+1:
Ingen leveringsdato enda...  :-1:

Men også ikke noe prisendring. Har dere som bestilt før prisendringen fått riktig pris i FI?

Edit: Vin er 321xxx

Jeg sa fra når jeg hentet ut bilen 12.06 i Drammen at prisen var feil. De ringte inn til noen og ga meg riktig pris etter ca 5 minutter. Ringte selv til DNB og fikk de til å sende meg nye lånepapirer så det tok ca 15 min ekstra men fikk riktig pris.

think123

#66
Sitat fra: Rafmagn på lørdag 15. juni 2019, klokken 20:29
Sitat fra: think123 på lørdag 15. juni 2019, klokken 12:46
Fikk ny FI og VIN i går!  :+1:
Ingen leveringsdato enda...  :-1:

Men også ikke noe prisendring. Har dere som bestilt før prisendringen fått riktig pris i FI?

Edit: Vin er 321xxx

Jeg sa fra når jeg hentet ut bilen 12.06 i Drammen at prisen var feil. De ringte inn til noen og ga meg riktig pris etter ca 5 minutter. Ringte selv til DNB og fikk de til å sende meg nye lånepapirer så det tok ca 15 min ekstra men fikk riktig pris.

takk for den! roer meg ned litt nå.  :)

Necman

Da fikk jeg melding med om levering 24/6 Lillestrøm, 10 dager før det sto i FI  :+1:

alibaba

Levering 24/6 her og. Bilen min har kommet til Ålesund. Var og kiket på den i går. Ingen panel gaps, lakk så bra ut og spoiler montert.
TM3P

N0ya

Dere er heldige som får bil i Q2. Ser ut som det blir Q3 på meg :/
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

alstaa

Bestilte rød/hvit 23/5, fullt utstyrt. Utlevert 7/6. med prisendringer. tommel opp!

Stianolp

Sitat fra: N0ya på tirsdag 18. juni 2019, klokken 16:52
Dere er heldige som får bil i Q2. Ser ut som det blir Q3 på meg :/

Har du fått beskjed om det, eller bare tipper du her?

N0ya

Sitat fra: Stianolp på tirsdag 18. juni 2019, klokken 22:38
Sitat fra: N0ya på tirsdag 18. juni 2019, klokken 16:52
Dere er heldige som får bil i Q2. Ser ut som det blir Q3 på meg :/

Har du fått beskjed om det, eller bare tipper du her?

Jeg er ikke blitt tildelt bil/vin per i dag og da skal det holde hardt å få bil i Q2 om den ikke er kommet til Europa enda.
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

E_S

Det skal visst komme en båt til 21. juni til Zeebrügge, så alt håp er ikke ute, men om det ikke er noe der blir det vel fort sent september, ja..
:)

trykkertor

Sitat fra: E_S på onsdag 19. juni 2019, klokken 08:25
Det skal visst komme en båt til 21. juni til Zeebrügge, så alt håp er ikke ute, men om det ikke er noe der blir det vel fort sent september, ja..
Husk at selv 1. juli er jo Q3. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA