Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 performance forventet levering?

Startet av Necman, mandag 20. mai 2019, klokken 21:27

« forrige - neste »

magenuss

Eks: 97 RS125; 98 CB600F; 92 MX5; 07 A4 Cab S-line 1.8T; 02 R1150RT; 12 Leaf
Nå: 19 Tesla Model 3 LR AWD+, blå/hvit <3, hengerfeste, HW 3.0, Acceleration boost 504,3 hk / 564 Nm.

FeitArne

#16
Ha ha...performance blir prioritert ja.... Enda en selger med god oversikt.... Blir levert ut biler med hengerfeste før man får Performance bestill i mars... Forstå det den som kan....
Blir ikke sjokkert om det ikke blir bil i juni engang.. Har ikke fått noe VIN enda...
Men da kan de beholde den..

frisert

Fikk beskjed om sannsynlig levering midten av juni med sannsynlighet for starten av juni. Jeg krysser fingre for at båt er på vei til Trondheim slik at starten av juni blir en realitet. Jeg liker dette forum og den felles håpefulle ånden
TM3 Performance, estimert levering juni'19
Kia Soul 2015

FeitArne

He he..  :laugh: , ja man må holde motet oppe.. Stå i det sammen...

Var ca 50 biler på brygga i Drammen nå..


Necman

Sitat fra: ElToroTMS på tirsdag 21. mai 2019, klokken 23:29
Bestilte M3P 5 mai og fikk VIN 9 dager etter det. Selger antar bilen har kommet til Drammen så håper det. Men ingenting fra delivery enda, får
prøve å ringe imorgen.

Har du vært i kontakt med Tesla enda?

alibaba

Har snakket med delivery to ganger, og vært innom SC i Ålesund. Bare rabbel babbel svar man får. Virker som de har mindre peiling enn hva jeg selv har ang når bilen kommer. Angrer på jeg ikke valgte Drammen som utleveringssted.
TM3P

Necman

Ja sitter å tenker etter å ha lagt på om det var Tesla jeg ringte :o
Får nytt svar hver gang jeg prøver.

Rafmagn

Bekreftet levering idag i Drammen 12.06. :D

Bestilt 12.04.19 - FI og VIN 14.05 - TM3P Sort/Sort med 20 " vinterdekk.

Krysser fingre for at ingen krøller det til (ref. skrekkhistorier her inne)

xry

Gratulerer med utleveringsdato! :+1:
Performance er virkelig ikke prioritert dette kvartalet :o Bare LR og SR som blir prioritert, ser det ut som.

frisert

Fikk leveringsdato nettopp på SMS
Utlevering 13.6.19 i Trondheim
TM3 Performance, estimert levering juni'19
Kia Soul 2015

ElToroTMS

#25
Sitat fra: Necman på fredag 24. mai 2019, klokken 10:38
Sitat fra: ElToroTMS på tirsdag 21. mai 2019, klokken 23:29
Bestilte M3P 5 mai og fikk VIN 9 dager etter det. Selger antar bilen har kommet til Drammen så håper det. Men ingenting fra delivery enda, får
prøve å ringe imorgen.

Har du vært i kontakt med Tesla enda?

Hei, fikk leveringsdato 11. Juni i dag på melding. Drammen.

Bestilt 5. Mai
FI og VIN 13. Mai

Dette gikk fort  8) 8) Nå mangler det bare å få ordnet opp referralkoden som Tesla har rotet bort for å få fri ladning til ferien. 
2019 TM3 Performance (PÅ VEI)
2018 TMS 75D (TIL SALGS)
2017 TMS 75 Uncorked (SOLGT)
2016 TMS P90DL facelift (SOLGT)

FeitArne


Necman

Oooh kjente jeg ble misunnelig nå :)
Får prøve å ringe dem i morgen å mase litt.

Perf

Ringte delivery på onsdag. Fikk beskjed om at det hadde vært to batcher med performance utgaver som det hadde vært feil på (vet ikke hvilke feil), at de hadde fått beskjed om at de ikke kunne leveres til kunde.

Videre så håpte de på at det skulle være med performance modeller i båter som kommer neste uke..

FeitArne

#29
Jeg også tok 2 telefoner onsdag, fikk beskjed om at bilen min var produsert 3.mai og sto på brygga i Belgia... Den kom til Norge blant de siste i juni... Blir sannsynligvis  medlem stressutleveringsklubben helt i slutten av juni

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA