Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Importere niro ev

Startet av Kristian Hansen, lørdag 20. juli 2019, klokken 13:35

« forrige - neste »

Kristian Hansen

Hei.

Ettersom jeg er langt bak på ventelisten og det er høyst usikkert på leveringstakten, så vil jeg se på muligheten for import fra Sverige da jeg bor svært nærme. Etter Google søk , fant jeg ikke ut noe særlig. Noen som har peiling på hvordan dette gjøres, mva refusjon i Sverige etc?

goggo

Hvis du går til en svensk Kia forhandler så ordner de nok alt papir arbeidet for deg, muligens mot et lite gebyr. Mener å huske at Hedin bil  (stor Kia forhandler med mange butikker i Sverige) lister sine E-Soul på Blocket med og uten svensk MVA, så de får nok mange henvendelser fra norske kø-ståere...

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Gustav Hedelin

Hej!

Jag har en e-Niro Advance Tech+ (full utstyr) inkl vinterhjul till salu i november. ca 7-8000km vid den tidpunkten.

Återkom om det finns intresse.

Mvh Gustav

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA