Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det kun utlevering i Lillestrøm?

Startet av Kenny427, søndag 19. mai 2019, klokken 16:31

« forrige - neste »

Kenny427

Var noen som sa til meg at jeg ikke vil kunne få utlevering i Drammen, men at jeg må reise til Lillestrøm.
Noen som vet om det stemmer? Bestilt Standard Range Plus.

Haraldmm

Motsatt av hva jeg har fått høre... jeg valgte utlevering i Lillestrøm, men ble ringt opp for litt over en uke siden med beskjed om at Lillestrøm var "lagt ned/midlertidig" og at det nå ble Drammen istedet.

Kenny427

Sitat fra: Haraldmm på søndag 19. mai 2019, klokken 16:38
Motsatt av hva jeg har fått høre... jeg valgte utlevering i Lillestrøm, men ble ringt opp for litt over en uke siden med beskjed om at Lillestrøm var "lagt ned/midlertidig" og at det nå ble Drammen istedet.

Hvordan oppsett har du bestilt?

Haraldmm

LR RWD, blå, sort, 18" piggfri vinter & krok

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk


Killingen

Da jeg pratet med delivery forrige uke, så fikk jeg beskjed om at levering før 15 juni = Drammen, etter 15 juni = Lillestrøm

Haraldmm

Høres ut som jeg må ta en telefon til de i morgen... Bor i Lillestrøm, så utlevering her passer naturlig nok bedre enn Drammen

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk


Killingen

Sitat fra: Haraldmm på søndag 19. mai 2019, klokken 19:24
Høres ut som jeg må ta en telefon til de i morgen... Bor i Lillestrøm, så utlevering her passer naturlig nok bedre enn Drammen

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Si gjerne i fra hva de sier! Rimelig spent på antatt leveringsdato hvis du får noe sånt ut av de

espenfjo

Snakket med DS nå. De sa jeg lå inne med leveringssted Drammen, selv om jeg valgte Lillestrøm initialt.

De sa også at de som får utlevering før 15. vil få levert i Drammen, men at de åpner for utlevering i Lillestrøm etter den 15.

Så i utgangspunktet ikke noe sammenheng med utleveringsstedet man valgte, og hvor i køen man havnet.

Fikk også, som flere andre, bekreftet at min bil er i Zeebrugge, men de visste ikke når de kom til å komme til Norge.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA