Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Høyde på bagasjerom

Startet av andrjor, lørdag 18. mai 2019, klokken 21:23

« forrige - neste »

andrjor

Hei!
Har lett etter denne infoen en stund men finner ikke noe. Er det noen som vet høyden på bagasjerommet på det laveste punktet? Har et hundebur som ca tar 68-70cm i høyden

Renzir

På Billingstad stod det en e-tron med:

   
4 PETS PRO 3 Small

Medium up to larger sized breeds like: Retriever, Labrador, German Shepherd
Maximum Weight: 35 kg / 77,2 lbs
H: 66.0 cm
B: 68.0 cm
T: 73.5 cm

Ikke helt det du spurte om, men gir en indikasjon på plassen. Virket som om dette buret var tett på så stort som går inn i høyden/dybden. Se på Facebooksiden og søk etter hundebur.

andrjor

Sitat fra: Renzir på lørdag 18. mai 2019, klokken 23:42
På Billingstad stod det en e-tron med:

   
4 PETS PRO 3 Small

Medium up to larger sized breeds like: Retriever, Labrador, German Shepherd
Maximum Weight: 35 kg / 77,2 lbs
H: 66.0 cm
B: 68.0 cm
T: 73.5 cm

Ikke helt det du spurte om, men gir en indikasjon på plassen. Virket som om dette buret var tett på så stort som går inn i høyden/dybden. Se på Facebooksiden og søk etter hundebur.

Takk :) tror buret mitt er samme høyde faktisk, jeg bare skrev litt høyere for å være sikker.

Renzir



alfaalfa

Hei, jeg målte 70 cm høyde da jeg målte bagasjerommet på E-Tron. Hvorvidt det er 70 cm i nok bredde til å få inn et 70 cm høyt hundebur tør jeg ikke si noe om.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA