Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Storkunderabatt

Startet av Prebs, onsdag 07. november 2018, klokken 10:41

« forrige - neste »

Øyvind.h

Sitat fra: alfaalfa på torsdag 23. mai 2019, klokken 09:27
Sitat fra: Øyvind.h på fredag 12. april 2019, klokken 14:04
Pratet med to forskjellige forhandlere (Oslo og Hamar). De ville ikke gi rabatt uten storkundeavtale. Riktignok veldig lett å få på plass avtale, men det måtte via arbeidsgiver.
Hei, på Møller i Stavanger er det ikke lett å få på plass storkundeavtale. Man må forplikte seg til at bedriften kjøper X antall Audi i året. Hvor mange ansatte er det i bedriften du fikk storkundeavtale for, og hvor mange biler måtte jobben din forplikte seg til å ta ut?

Slik selgeren beskrev det måtte HR underskrive på at vi har ansatte som får kjøregodtgjørelse/bruker bil i jobb. Det måtte ikke være bil levert av Audi, men bare en «vi bruker bil i jobb» underforstått våre ansatte kan tenkes å kjøpe nye biler.
Om 2 ansatte fikk kjøregodtgjørelse kunne han tilby 2%. Jeg vet om en som har dekket bil, så det ville kanskje gått greit så lenge det ikke forplikter arbeidsgiver. Men jeg gikk ikke videre da jeg opplevde at prisingen av bil og utstyr var for høy. Driver derimot fortsatt å sjekker import, men heller mot en annen bil nå.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Kåre Knatten

Nå har det alltid være enklere å få rabatt hos BMW enn Audi.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA