Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

AlloyGator til sort Onyx 22" på TMX?

Startet av mr.rs4, lørdag 18. mai 2019, klokken 00:50

« forrige - neste »

mr.rs4

Hvor kan man få kjøpe slike AlloyGator som passer Onyx 22 sorte felger? Link?
Ønsker mest mulig lik original farge
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

GeirHM

Jeg kjøpte hos Tempe dekk i Trondheim og fikk montert hos Vianor i Lier. Jeg har 20 og sølvfarga alloygatorer. Pass på at du bestiller største typen. Alt via telefon, ingen linker altså.

CaZpaH

Jeg hadde droppet AlloyGators da de kan påføre bilen mer skade enn de redder felgen. Billigere å reparere en kantkjørt felg enn å måtte lakkere siden på bilen:

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1648658

(Lenken er bare en av mange historier som går sin gang på nettet. Jeg selv vurderte alloygators helt til jeg åpnet en "can of worms" om de på google :-p)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Kilroy

Har kjørt med Alloygators på begge Tesla-ene jeg har hatt/har, har god erfaring og har byttet ett par pga kantkjøring; vi er flere som bruker bilen :) , så har god erfaring med de. De har spart meg for mye i forhold til skade på felg. Men de må monteres ordentlig, og noen felger er det ikke mulig å montere det på.
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

CaZpaH

Sitat fra: Kilroy på torsdag 23. mai 2019, klokken 10:27
Har kjørt med Alloygators på begge Tesla-ene jeg har hatt/har, har god erfaring og har byttet ett par pga kantkjøring; vi er flere som bruker bilen :) , så har god erfaring med de. De har spart meg for mye i forhold til skade på felg. Men de må monteres ordentlig, og noen felger er det ikke mulig å montere det på.

Sistnevnte her er nok veldig viktig. Har også lest historier om at felgen har blitt skadet på innsiden ved montering. Så at de monteres rett er nok viktig  :+1:
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

GeirHM

Som enkelte kanskje vet har jeg denne våren hatt en mindre hyggelig erfaring med mitt dekkhotell. Eller rettere: Mitt forrige dekkhotell. De fikk tømt hele hotellet for alle dekkene de hadde til oppbevaring. Mine inkludert. Og jeg fikk ikke hjelp til å få tak i nye.

Det er derfor veldig trivelig at mitt nye dekkhotell (Vianor, Lier!) har vist seg fra en helt annen side. De tok de der gummigreiene jeg kom med på det aller største alvor. De stønnet når jeg kom for å hente bilen men forsikret meg om at de nå sitter som de skal. Og jeg tror dem. De sitter ennå. Nærmere to måneder seinere.

...eh.... hvor er den dumme gummihammeren tro? Skal ut å slå litt jeg. Må det, etter å ha lest om disse gærne amerikanerne som ikke unnlot å slå ganske villt rundt seg virket det som, det var særlig en som lot en svett betjening på et dekkhotell få slik at cowboyhatten satt enda litt bedre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA