Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla mekanikere fikset biler på Arna SuC

Startet av jlan, lørdag 18. mai 2019, klokken 18:21

« forrige - neste »

jlan


FOTO: Kaspar Knudsen, Bygdanytt
Sitat fra: https://www.bygdanytt.no/nyheter/i/awKaXE/Fikset-bilene-gratis--Ganske-utrolig
Mens mekanikere fikset bilene, gratis tok fornøyde Tesla-eiere seg en pause i solskinnet.
– Jeg har et håndtak som knirker litt. Det fikser de nå sier han, mens mekanikeren holder på i bakgrunnen.
Han var på vei til Voss da han svingte innom ladestasjonen på Øyrane Torg. Der sto flere bilmekanikere klare for å mekke på de bilene som eventuelt hadde trøbbel.
– Jeg har aldri betalt for en eneste reparasjon på min Tesla. De er veldig grei med å fikse ting gratis, sier Vidar Larsen.

Går på garantien
En annen Tesla-eier gliser fra øre til øre i det han kjører ut av parkeringsplassen.
– Det er ganske utrolig service. Jeg skulle likt å se andre bilforhandlere gjøre dette, sier han. Som en del av Teslas garantiordning reiser de hjem til kunder eller møter dem på ladestasjoner for å reparere mindre feil og mangler på bilene.
– Kundene er veldig fornøyd. De slipper å kjøre til et verksted med bilene sine, sier Patrik Thorsell i Tesla Norge.
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

Motorwatt

Mekanikere 24/7 på alle SuCer med løftebukk og delelager kunne vært noe.... Men dette er veldig bra! Håper det kan gjentas andre steder, og kanskje med forhåndsvarsel?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA