Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp! Alarmen går hele tiden!

Startet av Rogerer, lørdag 11. mai 2019, klokken 13:28

« forrige - neste »

Rogerer

Har en 2015 model S p85d.

Alarmen går hele tiden. I hele natt har jeg stått opp for å skru av alarmen som vekker hele nabolaget. Ringte Tesla veihjelp men de kunne ikke hjelpe noe spesielt, annet enn å foreslå å skru av bilen og på igjen.

I dag går også alarmen hele tiden, til og med etter man har åpnet bilen igjen.

Ingen tvil om at bilen skal inn hos Tesla på mandag, men hva gjør jeg i mellomtiden? Alarmen er skrudd av på skjermen, men det har ingen innvirkning.

z4rd

Hmm.. merkelige kombinasjoner som fortsatt får alarmen til å starte. Ikke hørt om lignende før.

Vil det hjelpe å koble av og på 12V-batteriet? Bare en tanke, uten at jeg vet om dette har noen innvirkning på alarmsystemet.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

RaBalder

Kan man plukke en sikring? Som fjerner støy i det minste...

JorEl

Sitat fra: Rogerer på lørdag 11. mai 2019, klokken 13:28
Har en 2015 model S p85d.

Alarmen går hele tiden. I hele natt har jeg stått opp for å skru av alarmen som vekker hele nabolaget. Ringte Tesla veihjelp men de kunne ikke hjelpe noe spesielt, annet enn å foreslå å skru av bilen og på igjen.

I dag går også alarmen hele tiden, til og med etter man har åpnet bilen igjen.

Ingen tvil om at bilen skal inn hos Tesla på mandag, men hva gjør jeg i mellomtiden? Alarmen er skrudd av på skjermen, men det har ingen innvirkning.
Jeg hadde gjort mitt ytterste med å få satt bilen utenfor nærmeste Tesla Servicecenter :police:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Thor2014

eller utenfor hjemmet til den som er leder for serviceavdelingen du sokner til  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA