Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kia e-Niro med levering om 3 uker selges

Startet av eyvind123, mandag 15. april 2019, klokken 11:51

« forrige - neste »

eyvind123

Jeg tenker å selge min e-Niro uten å ta den i bruk. Bil med farge hvit eller sølvgrå uten takluke kan leveres i Bergen om 3 uker, i følge BOS Minde. Ser for meg da at kjøper betaler bilen og at bilen blir overført på kjøper straks bilen er utlevert(kontrakt inngås selvfølgelig mellom meg og kjøper og kjøper kan være med ved utlevering). Kjøper kan da spesifisere de resterende tilvalgene fritt og står for innbetaling av kjøpssum til BOS Minde. Det betales da et tillegg til meg for "reservasjonen" eller min fortjeneste om du vil. For å kunne velge farge må man bestemme seg tålig kjapt, siden det er en del reservasjonsholdere som har fått samme tilbud om bil.
Pris levert Bergen er 379.000,- i grunnversjon, i følge BOS.

"Reservasjonen" selges hbo. 30.000,-. PM ved interesse.

Prisliste:
-Lakk, metallic/perle = 5000,-
-Delbehandling = 2500,-
-Fullbehandling = 4000,-
-Støydemping + full antirust = 5900,-
-Komplette vinterhjul – 15 500,-
-Gummimattesett – 976,-
-Bagasjeromsmatte i gummi – 792,-
-Ladekabel type 2 – 2 (Denne kabelen trengs om man skal lade på ladeboks og ikke på stikkontakt) – 2211,-

Superelbilen


eyvind123


borge

Er det da umulig å ta ut eller å selge en Niro direkte på denne måten, med gevinst?
Ser ut til at Kona heller ikke går så lett, endel biler for 360 000 som ikke blir solgt.

eyvind123

Ser slik ut, så jeg dropper å gjøre det på denne måten ;-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA