Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

LR RWD med hengerfeste, leveringstid?

Startet av AreLib, torsdag 09. mai 2019, klokken 16:05

« forrige - neste »

AreLib

Hei bestilt meg lr rwd med hengerfeste, er det flere som har bestilt lr rwd og fått estimert levering? Eventuelt hørt om levering blir utsatt om dere legger til krok? :)
Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Softblue

Jeg. LR RWD med hengerfeste bestilt. Men har ikke fått noen bestillingsavtale hvor hengerfestet er bekreftet.
På "Neste steg" står det "Ta levering", men har kun reservasjonsnummer (RN) og har ikke fått tildelt WIN ennå. Venter derfor ikke levering med det første. Får den sikker den dagen den første snøen kommer og tenker "skulle tatt AWD allikevel".
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Olemann


Hvor finner dere LR RWD? Ser bare SR+ eller AWD.  Og hva er pristillegget for LR vs SR+ ?

AreLib

Fikk idag mail med bestillingsavtale på lr rwd med hengerfeste :+1: lr rwd må bestilles i butikk eller over tlf. Koster ca 39k mer enn sr+ og fåes da utem AP, med ap så 25k til
Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Krizz

Har bestilt LR RWD til samboeren, men har ikke fått mail med mulighet for oppdatering med hengerfeste?


Design ble låst med en gang bestillingen var endret til LR RWD, så får ikke lagt til noe på siden.
Ringte de og fikk beskjed om at man må få mailen først og at de ikke kunne ta det over telefon.

Fikk ny kjøpstavtale på mail i går med kr 25 100,- i prisreduksjon pga AP dog.

Haraldmm

Samme her. Fått ny kjøpsavtale (pga bestilling før 30.4) med AP inkludert (el. 25.100 i prisreduksjon), men venter fortsatt på mail om hengerfeste slik at jeg kan få lagt det på bestillingen...

AreLib

Spurte selgeren idag, de antar slutten av juni
Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

Jorgen Bjerke

Sitat fra: Krizz på torsdag 09. mai 2019, klokken 18:19
Har bestilt LR RWD til samboeren, men har ikke fått mail med mulighet for oppdatering med hengerfeste?


Design ble låst med en gang bestillingen var endret til LR RWD, så får ikke lagt til noe på siden.
Ringte de og fikk beskjed om at man må få mailen først og at de ikke kunne ta det over telefon.

Fikk ny kjøpstavtale på mail i går med kr 25 100,- i prisreduksjon pga AP dog.

Jeg fikk endret design (les: lagt til hengerfeste) etter at bestillingen var gjort om til (LR) RWD. Bare passet på å ikke gjøre noe valg på første design-side (der man velger SR/LR/P osv. siden RWD ikke er et valg der). Fikk bekreftelse like etterpå på e-post som sa bl.a. LR RWD og hengerfeste. Men prisen på FSD spratt opp med 10 000,- samtidig. Fikk tips om å ta dette opp med Tesla, så jeg har sendt selgeren min en e-post og spurt pent om å få tilbake FSD for 40 000,- (eller var det 41 000,-?)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA