Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Større gulvmatter

Startet av aasen90, onsdag 08. mai 2019, klokken 17:34

« forrige - neste »

aasen90

Selv om gummimattene i konaen dekker det området hvor beina oppholder seg mest, skulle jeg gjerne fått tak i andre matter som går litt lengre bakover mot setet.

Er det noen som har noen gode løsninger der?

TorT

Ser selv etter gummimatte til bagasjerom, som er bedre enn den glatte plastmatta som forhandler leverte. Da så jeg denne fra autis gytek. Den har vel dukket opp i den senere tid. Når jeg var inne på denne siden for noen måneder siden, hadde de ingenting for kupeen til elkona.
Har bare sett bildet, så vet ikke om det er hva du ser etter, men står ihvertfall at det er 1,5 cm kant på den.
Så beskytter vel bedre?

Produktnr: GAHYU-GM079
kr  890
På lager
Karosseri:      Passer kun til Kona Electric
Materiell:       Gummi
Type:             Med 1,5 cm kant
Farge:           Svart
Egenskaper:  Luktfritt, fleksibel, slitesterk

aasen90

problemet er at kjerringa helst skal sitte med beina i fanget, og nærmest setet er det ingen gummimatte. Ser nesten for meg at jeg kjøper gummimatterull på biltema så skjærer jeg selv til i baggasjerom og udekkede steder.

batterimannen

Passer de mattene til baggasjerommet også når man tar ut noe av de oppbevaringsgreiene (dypere baggasjerom)?
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA