Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som får til å reservere I.D?

Startet av thrain, onsdag 08. mai 2019, klokken 13:23

« forrige - neste »

thrain


Magsell

Ble bare fjas hos meg også. Så da blir det ingen VW  :-1:

elKona

Fikk feil underveis og ved betaling, men beløpet er trukket og jeg har fått kønummer på Mittbilhold

thrain

Beløpet er reservert, men ser ingenting på mitt bilhold

Vw e up

Hei.
Her gikk alt smertefritt og fikk bekreftelseen på Mitt Bilhold kønummer 157.

elbilfanen

Gjorde alt jeg kunne for å være tidlig ute men....

Registrerte meg 13:16 men fikk ikke engangskode for verifisering før kl 13:23
Har fortsatt ikke kommet lenger enn til "betaling" der jobber aktivitetshjulet enda...

Er dette en rettferdig prosess ?
Er dette positivt for Møllers omdømme i Norge ?

Dette har vært en utrolig skuffende prosess så langt og hadde jeg vært IT ansvarlig eller PR ansvarlig hos Møller ville jeg gjemt meg godt og lenge.
For en elendig håndtering av kunder.  :-1:

Nå blir det tilfeldig hvem som får lavt nummer og ingen logikk i tildeling.

Jeg har gledet meg til å få meg en ID i lang tid, om jeg noen gang kommer igjennom registreringen så ender jeg vel opp med å få et så høyt nummer at jeg trekker meg....  :-1:

elbilfanen

Sitat fra: Vw e up på onsdag 08. mai 2019, klokken 13:59
Hei.
Her gikk alt smertefritt og fikk bekreftelseen på Mitt Bilhold kønummer 157.



elbilfanen

#9
Takk elKona  :+1:

Jeg fikk logget meg inn nå og fikk ordrenummer  xxx6988 kl 21:44 og kønummer 826 og kommer vel for alltid til å lure på hvilket kønummer jeg hadde hatt om jeg hadde fått fullført betalingen gjennomført 13:16...
Noen som vil dele kønummer/klokkeslett ?

Er det noen som har fått reservasjonsnommer basert på forhåndslister hos osloforhandlerne?

Chimp

Forhåndslister hos osloforhandlere har vel 0 å si, det er køsystemet som er nå som gjelder.
Opplevde akkurat samme som deg, men fikk til slutt lagt ordre 21.35 og ble ca 400
Du rykker nok mange plasser frem etter september, når folk skal bestemme seg. Jeg er feks svært usikker på om dette blir noe jeg går for

Liebert_2nd_Edition

Elbilfanen, 13.16 Kønummer: 220. Var nesten gjennom 13.12 også, men måtte gjøre et nytt forsøk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA