Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som fikk SMS den 1. Mars om gratis oppgradering til full selvkjøring

Startet av Fornybarbil, fredag 03. mai 2019, klokken 22:56

« forrige - neste »

geirci2

Jeg hadde også "Fullstendig selvkjørende egenskaper" synlig på min kjøretøyside. Deretter "forsvant" den, men i dag var "Fullstendig selvkjørende egenskaper" tilbake igjen på min kjøretøyside.
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.3
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

pekle

FSD er fortsatt borte på min side, men så har jeg ikke bestilt boost heller :D

gruffalo

E-tron 55 sportback 2022

Enlace


RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)


RuneW

Sitat fra: geirci2 på lørdag 21. desember 2019, klokken 03:02
Jeg hadde også "Fullstendig selvkjørende egenskaper" synlig på min kjøretøyside. Deretter "forsvant" den, men i dag var "Fullstendig selvkjørende egenskaper" tilbake igjen på min kjøretøyside.


Hos meg er fortsatt "Fullstendig selvkjørende egenskaper" ikke kommet tilbake. Er det andre som opplever det samme. Var ikke bekymret før, fordi sidene virket å være "under construction", men nå er jeg litt bekymret...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

VikingWithWings

Har heller ikke fått tilbake "Fullverdige selvkjørende egenskaper" på Tesla-konto.
Har tilsynelatende FSD egenskaper i bilen som NOA etc.
11.mars -19 TM3P Deep Blue Metallic
EAP -> FSD | HW2.5 -> HW3.0 | FW2022.40.4.1

gruffalo

Samme her. Ingenting vises på min teslakonto, men bilen har noa, summon og sporadisk autopark
E-tron 55 sportback 2022

RuneW

Sitat fra: VikingWithWings på fredag 07. februar 2020, klokken 11:05
Har heller ikke fått tilbake "Fullverdige selvkjørende egenskaper" på Tesla-konto.
Har tilsynelatende FSD egenskaper i bilen som NOA etc.

Jeg også, men er dette det samme som at man får HW3/FSD når den tid kommer? Det er det vel bare Tesla som kan svare på...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Elmo

Sitat fra: RuneW på fredag 07. februar 2020, klokken 12:17
Sitat fra: VikingWithWings på fredag 07. februar 2020, klokken 11:05
Har heller ikke fått tilbake "Fullverdige selvkjørende egenskaper" på Tesla-konto.
Har tilsynelatende FSD egenskaper i bilen som NOA etc.
Jeg også, men er dette det samme som at man får HW3/FSD når den tid kommer? Det er det vel bare Tesla som kan svare på...

De kan prøve å nekte  ;) >:(
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Autowinder

Går det lenge nok har mange av oss solgt bilen og potensielt penger spart. Jeg vil også ha det jeg har betalt for og blitt lovt.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

tmn

Er vel visningsfeil i nettsiden tenker jeg. Jeg hadde også bare Enhanced Autopilot fram til etter jeg kjøpte Acceleration Boost i juletiden en gang. Da var FSD tilbake i visningen. EDB, det er vanskelig det ;)

Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

torjze


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA