Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilling - (prisjustering)

Startet av Kristian Johansen, søndag 31. mars 2019, klokken 19:14

« forrige - neste »

Kristian Johansen

Noen som vet hva "Prisjustering (12500,-)" er?

La inn bestilling på inventory bil til ~768K. I ordrebekreftelsen er prisen ~781K. Dette får jeg mao vite etter at depositum er betalt.

-K

Sense

Ville ikke vært så bekymret for det.
Du vil nok få bilen til den nye prisen, selv om du har betalt depositum.
Etter hva jeg forstår av min selger, endrer reduserer summen automatisk for hva du skal betale inne på My Tesla innlogging.
Men ta kontakt med selgeren din og få det bekreftet. Alternativet er jo å kansellere ordren og bestille på nytt. Du vil jo få tilbake depositumet.

Jeg bestilte nylig en 100d inventory model S. Men når jeg fikk høre at Tesla skulle oppgradere model S med produksjon fra 1. mai, ombestemte jeg meg til å bestille ny uprodusert bil. Det rare var at de ikke kunne beholde depositumet til den nye bestillingen. Så jeg betalte ytterligere 30 000 kr. Men etter noen uker kom det gamle depositumet tilbake på konto.
Morsomme de i Tesla....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA