Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referral etter bestilling er gjort

Startet av mizzle, torsdag 02. mai 2019, klokken 08:02

« forrige - neste »

mizzle

Hei, ser ut til at det gikk fint tidligere å få lagt til en referral etter at bestilling er gjort men før bilen er utlevert på de andre referral programmene men er det noen som har fått det til på programmet som er nå? Selgeren jeg fikk tildelt sa at dette ikke gikk an, Tesla delivery sa det samme men er det noen som har fått det til?

Er jo ikke ukjent at man får forskjellige svar/service fra Tesla dessverre.

Counterpointer

Har sendt diverse mail til refferalprogram@tesla.com

De bruker laaaang tid på å svare! Har ikke fått svar enda. Jeg savner et par kollegaer som har brukt min kode.

Jeg sendte kode til BuildMY3EMEA@tesla.com etter at jeg hadde bestilt min egen. Det gikk fint.

Handyman

Jeg har også sendt diverse eposter til refferalprogram@tesla.com, fordi koden til en kompis ikke ble registrert og jeg har derfor ikke fått mine 6mnd gratis superlading. Fikk svar i går om at de kun kan se om det er registrert eller ikke, men at de ikke har mulighet til å gjøre noe med eventuelle feil.
De skriver at jeg må kontakte BuildMY3EMEA@tesla.com dersom noe er feil. Har sendt diverse eposter til denne adressen også, og venter fortsatt på svar.
Skal tydeligvis ikke være lett å få ordnet dette.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

mizzle


Bastian

Dette er hentet fra informasjonen rundt kampanjen. Har bare klippet ut øverste del som er aktuell her.
SitatLimits
Related vehicle orders must be placed on or after April 28, 2019. Referred vehicle orders must be delivered to qualify for awards. Model Y and used vehicle orders are not eligible. New or leased Model S, Model X and Model 3 orders are eligible. Referral code must be applied at the time of order and cannot be added after the order has been placed.
Usikker om det har vært tilsvarende begrensninger før spesifisert?

Handyman

Sitat fra: Bastian på lørdag 04. mai 2019, klokken 10:42
Dette er hentet fra informasjonen rundt kampanjen. Har bare klippet ut øverste del som er aktuell her.
SitatLimits
Related vehicle orders must be placed on or after April 28, 2019. Referred vehicle orders must be delivered to qualify for awards. Model Y and used vehicle orders are not eligible. New or leased Model S, Model X and Model 3 orders are eligible. Referral code must be applied at the time of order and cannot be added after the order has been placed.
Usikker om det har vært tilsvarende begrensninger før spesifisert?
Dette er jo fra en annen kampanje. Vi snakker om en periode man måtte sende epost med info om reservsasjonsnummer og referralkode til buildm3.... etter at bilen var bestilt. Etter hvert kom det mulighet for å legge dette inn ved bestilling.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Bastian

Sitat fra: Handyman på lørdag 04. mai 2019, klokken 11:58
Sitat fra: Bastian på lørdag 04. mai 2019, klokken 10:42
Dette er hentet fra informasjonen rundt kampanjen. Har bare klippet ut øverste del som er aktuell her.
SitatLimits
Related vehicle orders must be placed on or after April 28, 2019. Referred vehicle orders must be delivered to qualify for awards. Model Y and used vehicle orders are not eligible. New or leased Model S, Model X and Model 3 orders are eligible. Referral code must be applied at the time of order and cannot be added after the order has been placed.
Usikker om det har vært tilsvarende begrensninger før spesifisert?
Dette er jo fra en annen kampanje. Vi snakker om en periode man måtte sende epost med info om reservsasjonsnummer og referralkode til buildm3.... etter at bilen var bestilt. Etter hvert kom det mulighet for å legge dette inn ved bestilling.
Tolket det slik at trådstarter ønsket å få lagt til referral for å få 7500 km siden det ble spurt om programmet som er nå. Mulig det ble tenkt på "standardversjonen" på 1500(?)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA