Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feil på ladekabel

Startet av TveiHall, tirsdag 30. april 2019, klokken 22:12

« forrige - neste »

TveiHall

Fikk Juicebooster i dag, funker som bare det. Fremstår som solid. Selger tok tak og ordnet opp.
Medfølgende lader funker fortsatt ikke. Får følge opp det uansett.

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk


Tellus

Når kontaktet du selger ? Hat fortsatt ikke fått min.

TveiHall

Sitat fra: Tellus på mandag 24. juni 2019, klokken 22:52
Når kontaktet du selger ? Hat fortsatt ikke fått min.
Fikk den ila. få dager. Kan ha sammenheng med at jeg i praksis var helt uten lader.

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk


4Matic Fanatic

Sitat fra: TveiHall på mandag 24. juni 2019, klokken 22:03
Fikk Juicebooster i dag, funker som bare det. Fremstår som solid. Selger tok tak og ordnet opp.
Medfølgende lader funker fortsatt ikke. Får følge opp det uansett.
Eh? Det er vel ikke mer å følge opp om du har fått byttet den i JuiceBooster? Eller fikk du JB i tillegg?

Tellus

Regner med å beholde min gamle ladekabel når jeg får Juicebooster. Hvis den gamle hadde vært i ustand derimot hadde jeg ikke regnet med at den ble byttet i ny.

Chimp

Selgerne har vel egentlig fått beskjed om å hente inn de gamle kablene. For min del slapp jeg å returnere min, tror ikke de bruker så mye energi på dette da den gamle kabelen ikke er verdt en dritt for dem

Kanutten

Sitat fra: Tellus på fredag 28. juni 2019, klokken 09:18
Regner med å beholde min gamle ladekabel når jeg får Juicebooster. Hvis den gamle hadde vært i ustand derimot hadde jeg ikke regnet med at den ble byttet i ny.

Jeg venter fortsatt på JuiceBooster, men har blitt informert om at den kommer. Dog benytter de enhver anledning til å fortelle meg at den gamle ladekabelen skal leveres tilbake.

4Matic Fanatic

Sitat fra: Kanutten på fredag 28. juni 2019, klokken 11:27
.. Dog benytter de enhver anledning til å fortelle meg at den gamle ladekabelen skal leveres tilbake.
Jepp, det måtte jeg gjøre. Siden jeg har to 16A ladestasjoner hjemme og lader i eGolf'en og nå JB i Jaguaren var jeg ikke så veldig opptatt av å beholde den jallaladeren som de ville ha tilbake...

JPM

Måtte bruke ladekabelen som fulgte med for første gang nå. Hjemmeladeboksen fra Garo har slått seg vrang, og blinker gult/rødt/grønt. Noe herk, da kabelen som følger med er alt for kort. Håper ikke boksen fra Garo fortsetter slik.

RayBomb

#24
Sitat fra: Chimp på fredag 28. juni 2019, klokken 10:19
Selgerne har vel egentlig fått beskjed om å hente inn de gamle kablene. For min del slapp jeg å returnere min, tror ikke de bruker så mye energi på dette da den gamle kabelen ikke er verdt en dritt for dem

De glemte å fortelle meg på forhånd at de skulle ha den gamle ladekladden. Fikk beskjed da jeg var på verksted (500km hjemmefra) om å levere tilbake den gamle, ellers ville de fakturere meg for JuiceBooster2..

Så noen tar det veldig alvorlig (uten å si fra på forhånd da... 🤪 )

Edit: Avklaring
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Ingeniøren

#25
Sitat fra: RayBomb på søndag 14. juli 2019, klokken 08:49
Sitat fra: Chimp på fredag 28. juni 2019, klokken 10:19
Selgerne har vel egentlig fått beskjed om å hente inn de gamle kablene. For min del slapp jeg å returnere min, tror ikke de bruker så mye energi på dette da den gamle kabelen ikke er verdt en dritt for dem

De glemte å fortelle meg at de skulle ha den gamle ladekladden. Fikk beskjed om å levere tilbake den gamle, ellers ville de fakturere meg for JuiceBooster2

Så noen tar det veldig alvorlig (uten å si fra på forhånd da... 🤪 )

Men det er vel ok - man får ikke både i pose og smekk  :). Hilsen en som ikke fikk...

Registrerer og at jeg har fått en annen type kladde fra et firma som heter LAPP. Det står dog Jaguar Land Rover på boksen som er diger...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

TveiHall

Sitat fra: 4Matic Fanatic på fredag 28. juni 2019, klokken 08:49
Sitat fra: TveiHall på mandag 24. juni 2019, klokken 22:03
Fikk Juicebooster i dag, funker som bare det. Fremstår som solid. Selger tok tak og ordnet opp.
Medfølgende lader funker fortsatt ikke. Får følge opp det uansett.
Eh? Det er vel ikke mer å følge opp om du har fått byttet den i JuiceBooster? Eller fikk du JB i tillegg?
Jeg fikk Juicebooster i tillegg, slik jeg tolker det. Den fremstår som solid og funker knirkefritt.
Bruker ikke mer tid på dette da. Men ser at det er relativt mange som har samme problem med medfølgende lader. Her vil jeg tro Jaguar må foreta seg noe.

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA