Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestille TMX nå eller vente?

Startet av stianolsens, mandag 29. april 2019, klokken 10:02

« forrige - neste »

1000kwh


kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

z4rd

Bedre med stor bil som sluker alt, enn behov for å hive ting på taket.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

kodax

Foretrekker begge deler; lite gunstig å bruke henger hver gang jeg skal ha med surfbrett, kajak, stiger, bygningsmaterialer osv, og jeg liker bedre å ha ski og takboks på taket enn bak, så hadde gladelig ofret FW.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

z4rd

For all del, folk har forskjellige behov :)
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

EspenKC

Ser det kun er en tmx75D igjen av inventory biler i skrivende stund.. noen som vet om det legges ut nye etterhvert, eventuelt om det finnes flere biler enn de som er listet opp?

Joachim@sancon.no

Er vel 6 stk igjen nå.

https://tesla-info.com/NO/inventory.html

Mener på det var rundt 40 i går. Så salget går unna.

Veldig greit for meg som muligens selger min 2019 x100d andre uka i Juli. Inventory tilbudene var en stund veldig bra.. :)

Keefer

Jeg kom over inventory på ny X100D 5s sort til 764100,- Synes jo det var en OK pris, men skulle helst hatt 7s sort/grå. Noen har kommet over tilsvarende god inventorypris på disse?

Øyvind.h

#38
Jeg var på jakt etter 7-seter med sort skinn, helst grå og helst med alt utstyr (ikke 22 eller FSD). Inventory med spekk i den retningen lå på rundt 830.
For å få prisen ned måtte jeg plukke bort utstyr, noe som ikke var aktuelt.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Denduden

Sitat fra: Keefer på mandag 24. juni 2019, klokken 13:01
Jeg kom over inventory på ny X100D 5s sort til 764100,- Synes jo det var en OK pris, men skulle helst hatt 7s sort/grå. Noen har kommet over tilsvarende god inventorypris på disse?

Kjøpte en inventory x 100D 6 seter, sort int blå farge. 780.000kr

Bgk

jeg vurderer å kjøpe meg en ny model x men jeg sliter med å få tak i noen som jobber med salg hos tesla. noen som vet om vinterhjul er inkludert når man bestiller en splitter nye x, eller kommer det i tillegg, og i såfall noen som aner hva de koster?? tenker på 20"

spirrevipp

Vinterhjul er ikke inkludert på nye biler. Ser ut som vinterhjul er fjernet fra konfiguratoren for X nå, tidligere så kostet vel 20" rundt 25-27k (husker ikke eksakt).
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

TeslaModelX

Hvorfor har de fjernet vinterdekk som valg? For å få det til å se billigere ut?

m0gul

Jeg venter med å bestille nå.. Det virker som det kanskje kommer en oppdatering snart.
Alle lager bilen er solgt, kanskje pga kvartals avslutning bare..

TeslaModelX

Sitat fra: m0gul på fredag 05. juli 2019, klokken 07:58
Jeg venter med å bestille nå.. Det virker som det kanskje kommer en oppdatering snart.
Alle lager bilen er solgt, kanskje pga kvartals avslutning bare..

Tipper det var pga kvartalsslutt.
Sitter å vurdere å bytte ut S med X, men så forsvant mange av de som var aktuell. Får bare vente til neste kvartalsslutt ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA