Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Info om nivåer- og dynamisk regulering av luftfjæring

Startet av elektro, søndag 23. februar 2020, klokken 00:36

« forrige - neste »

elektro

Flere som erfarer at bilen ikke senker seg i Comfort og Auto selv om man ligger i 120 km/t eller litt mer i lengre tid? Jeg må over i Dynamic eller naturligvis Efficiency, for å få bilen noe lavere.

Personlig synes jeg god den kunne senket seg ett hakk etter 30 sek over 110 km/t..
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

daktari

Du må ligge i over 135 for at den skal senke seg i de modusene.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

elektro

Sitat fra: daktari på lørdag 01. august 2020, klokken 10:05
Du må ligge i over 135 for at den skal senke seg i de modusene.

Ifølge SSP, se skjermbilde i første post i denne tråden, skal det skje ved 120 km/t.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA