Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det ikke på tide med en bildetråd?

Startet av Strøm Tycoon, fredag 26. april 2019, klokken 23:35

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Jeg syns nå det, så jeg starter like greit selv.
















Jorgen Bjerke



P85D

TM3P foliert hos Nor Autoshine
Hvit silkematt perlemor
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

GL1

2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Kårepåsporet

Til trådstarter: For en start! Lekker farge på kul bil.

Counterpointer



Foliert konsoll og planke i børstet stål.
Fått mange positive tilbakemeldinger på dette.

Superelbilen

For noen utrolig fine bilder av trådstarter! Har du lyst til å komme med tips om bilvask og polering?

Strøm Tycoon

Sitat fra: SuperSigurd på lørdag 27. april 2019, klokken 19:12
For noen utrolig fine bilder av trådstarter! Har du lyst til å komme med tips om bilvask og polering?

Jeg er såpass inkompetent og lat at jeg leverte den inn til Johnsen Carspa for korrigering og lakkforsegling.


Strøm Tycoon

@GL1 er det Michelin Pilot Sport 4 på de 18-tommerne. Har virkelig sansen for akkurat denne komboen, ser skikkelig bra ut.

Larsebass

Tesla X75D.

GL1

Sitat fra: model3citizen på lørdag 27. april 2019, klokken 19:51
@GL1 er det Michelin Pilot Sport 4 på de 18-tommerne. Har virkelig sansen for akkurat denne komboen, ser skikkelig bra ut.
Stemmer, standard Aerofelger. Ser ut og funker bra for meg...

Bilen din ser outstanding ut, bedre enn ny er en god beskrivelse :+1: Kule bilder, bra komponert!
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Strøm Tycoon

Sitat fra: GL1 på lørdag 27. april 2019, klokken 20:35
Sitat fra: model3citizen på lørdag 27. april 2019, klokken 19:51
@GL1 er det Michelin Pilot Sport 4 på de 18-tommerne. Har virkelig sansen for akkurat denne komboen, ser skikkelig bra ut.
Stemmer, standard Aerofelger. Ser ut og funker bra for meg...

Bilen din ser outstanding ut, bedre enn ny er en god beskrivelse :+1: Kule bilder, bra komponert!

Takk!

Hvor fikk du tak i skvettlappene forresten?

GL1

Sitat fra: model3citizen på lørdag 27. april 2019, klokken 20:50
Sitat fra: GL1 på lørdag 27. april 2019, klokken 20:35
Sitat fra: model3citizen på lørdag 27. april 2019, klokken 19:51
@GL1 er det Michelin Pilot Sport 4 på de 18-tommerne. Har virkelig sansen for akkurat denne komboen, ser skikkelig bra ut.
Stemmer, standard Aerofelger. Ser ut og funker bra for meg...

Bilen din ser outstanding ut, bedre enn ny er en god beskrivelse :+1: Kule bilder, bra komponert!

Takk!

Hvor fikk du tak i skvettlappene forresten?
Bestilte fra s3xy bodyparts i US. Bestilte dobbelt, så har et sett til salgs
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA