Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Da er første E-Soul på finn.

Startet av HPSE, torsdag 25. april 2019, klokken 13:33

« forrige - neste »

HPSE

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Roy Aasen

Han kjøper mye fra Tyskland, så det er vel ikke usannsynlig at den kommer derfra.

makki

F..... vil heller selge min under 390... er ganske foran i køen.

Electric cars in Norway

#3
HPSE: takker for Finn tipset  :+1:  Jeg så ikke denne komme.... Vi har jo enda ikke fått nybil prisene fra BOS Norge :laugh:

Artig at det også står muligheter for tilhengerfeste  :police: men antar det gjelder for bilene generelt og ikke for e-Soul.

Kopi: ETTERMONTERING EKSTRAUTSTYR:
Vi kan montere tilhengerfeste, Webasto og Defa Warm up system ved vårt verksted
Thule takbøyler, skistativ, sykkelstativ eller kajakkstativ kan leveres på kort tid.
Alle våre biler leveres med DAB-adapter der det ikke er montert original DAB radio fra fabrikk.

navyelsen

er det ikke litt spesielt at den selges som 2020-modell i april 2019?
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

HPSE

Nå sies det fra flere forhandlere at prisen kommer seinest 30 april, så da får vi satse på at det stemmer.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

HPSE

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Trond.m

Sitat fra: navyelsen på torsdag 25. april 2019, klokken 21:25
er det ikke litt spesielt at den selges som 2020-modell i april 2019?
Kia har modellåret i VIN nummeret, så det burde være enkelt å sjekke. Men det stemmer nok, og det var det samme da første generasjon Soul EV ble lansert.

hanche

Ja, jeg føler nesten at jeg kjøper utdaterte modeller, etter at jeg kjøpte 2016-modell i 2016 og 2018-modell i 2018  ;) (etter at den første ble kondemnert etter et uhell – jeg har ikke for vane å kjøpe ny bil annethvert år).
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Electric cars in Norway

Ja HPSE det vil rase på med importbiler nå fremover fra flere merker men jeg håper ikke det blir for mye useriøse side importører som bevisst legger ut feil eller i bestefall mangelfull informasjon på Finn annonsene sine. Det har jeg sett mye av de siste årene. Det er veldig trist. Slik sett er Norges hovedimportører et bedre valg å kjøpe bil av.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA