Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nåværende S/X-eiere får tilbud om gratis Ludicrous ved nytt kjøp

Startet av z4rd, onsdag 24. april 2019, klokken 09:45

« forrige - neste »

z4rd

SitatAs a thank you to our Tesla owners, all existing Model S and Model X owners who wish to purchase a new Model S or Model X Performance car will get the Ludicrous Mode upgrade, a $20,000 value, at no additional charge

Kilde: Offisiell Twitter-konto Tesla
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D


TeslaModelX


z4rd

2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

MeTesla

Holy diver! Det er jo nesten 200 000 i rabatt!!??

Blir vel mange som bestiller og legger på Finn.no da vil jeg gjette. Kan sikkert få solgt den for noe titusen mer enn man kjøpte den for...

geear

Sitat fra: MeTesla på onsdag 24. april 2019, klokken 12:35
Holy diver! Det er jo nesten 200 000 i rabatt!!??

Blir vel mange som bestiller og legger på Finn.no da vil jeg gjette. Kan sikkert få solgt den for noe titusen mer enn man kjøpte den for...
Pristillegget for ludicrous er 94 800,- for X og 99 100,- for S i Norge, det er det man får.

Men må si jeg ble fristet et øyeblikk før fornuften tok overhånd. Får "samme" bil som jeg har i dag i 75-variant som PL for 1,033 mill, midnight silver, 7-seter med FSD, og da den "nye" oppgraderte X-en.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA